مقاله مقایسه عملکرد روشهای خوشه بندی مختلف در دسته بندی منحنی بار مصرف کنندگان برای اهداف تعرفه گذاری در بازار برق


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه عملکرد روشهای خوشه بندی مختلف در دسته بندی منحنی بار مصرف کنندگان برای اهداف تعرفه گذاری در بازار برق دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه عملکرد روشهای خوشه بندی مختلف در دسته بندی منحنی بار مصرف کنندگان برای اهداف تعرفه گذاری در بازار برق  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه عملکرد روشهای خوشه بندی مختلف در دسته بندی منحنی بار مصرف کنندگان برای اهداف تعرفه گذاری در بازار برق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه عملکرد روشهای خوشه بندی مختلف در دسته بندی منحنی بار مصرف کنندگان برای اهداف تعرفه گذاری در بازار برق :

تعداد صفحات:۷

چکیده:

یکی از مسائل مهم در بازار برق چگونگی و تناسب طراحی ساختارهای تعرفه گذاری در برخورد با مصرف کنندگان مختلف است. در بازار رقابتی برق، تامین کنندگان برق ، تحت نظارت سازمانهای تنظیم کننده انرژی، آزادی بیشتری برای طراحی ساختارهای تعرفه گذاری دارند. فروشندگان در این گونه بازارها، مصرف کنندگان خود را در گروه های مختلف خوشه بندی نموده و منحنی های بار متوسط خوشه ها را برای ایجاد تعرفه های جدید به کار می برند. در این مقاله چهار روش دسته بندی شبکه های عصبی نگاشت های خودسازمانده ، پیرولیدر اصلاح شده، K-Means کلاسیک و K-Means فازی، که در دسته بندی منحنی منحنی های بار الکتریکی مصرف کنندگان به کار می روند. بررسی شده است نتیجه عملکرد آنها با استفاده از معیارهای کفایت شاخص میانگین و شاخص پراکندگی دسته، مقایسه گردیده است برای این منظور از ۱۲۷ منحنی بار مربوط به تعدادی از مصرف کنندگان صنعتی و تجاری شهر تهران استفاده شده است. با توجه به نتایج این گونه به نظر می رسد که به طور کلی عملکرد روش K-Means فازی به نسبت بهتر از دیگرروشهاست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.