مقاله بررسی تنش ناشی از انفجار سوخت و بارگذاری حرارتی در رینگ وپیستون موتور پراید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تنش ناشی از انفجار سوخت و بارگذاری حرارتی در رینگ وپیستون موتور پراید دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تنش ناشی از انفجار سوخت و بارگذاری حرارتی در رینگ وپیستون موتور پراید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تنش ناشی از انفجار سوخت و بارگذاری حرارتی در رینگ وپیستون موتور پراید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تنش ناشی از انفجار سوخت و بارگذاری حرارتی در رینگ وپیستون موتور پراید :
تعداد صفحات:۷
چکیده:
در تحقیق انجام شده تنشهای استاتیکی و حرارتی ایجاد شده بر رینگ و پیستون موتور پراید بررسی شدهاند. دلیل این تحقیق شکست زودرسی است که در تکیه گاه رینگ فشاری تعدادی از پیستونهای موتور پراید مشاهده شده است.مسلمًا، در نرم افزارهای موجود (از قبیلANSYS) قدم اولیه در تحلیل خستگی تعیین ماکزیمم تنش استاتیکی و محل آن است. تنش یاد شده از بارگذاری ناشی از انفجار سوخت و حرارت ناشی میشود. نتایج بدست آمده در این تحقیق ازروابط موجود محاسبه شده و با نتایجی که از تحلیل اجزای محدود بدست آمده اند مقایسه شدهاند. تطابق بسیار خوبی بین نتایج مشاهده میشود. نتایج حاصل از تحلیل استاتیکی نشان میدهند که تنشهای بدست آمده در رینگ وپیستون کمتر از مقدار مجاز بوده و در محدودهی قابل قبولی قرار دارند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.