مقاله مدیریت دانش، شاخصی موثر در موفقیت CRM
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت دانش، شاخصی موثر در موفقیت CRM دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت دانش، شاخصی موثر در موفقیت CRM کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت دانش، شاخصی موثر در موفقیت CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت دانش، شاخصی موثر در موفقیت CRM :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ابزاری است که به سازمان ها کمک می کند تا ارتباطات خود را با مشتریان به صورت موثرتری اداره کنند. امروزه تمرکز برروی روابط، از تمرکز برروی مبادله پیشی گرفته است از طرف دیگر نگهداری مشتریان در دنیای رقابتی امروز، از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا هزینه نگهداری مشتری چندین برابر کمتر از جذب مشتری جدید است مدیریت دانش (KM) نیز با توجه به تعاریف متفاوتی که از آن ارائه شده است از یک طرف با سازمان دهی تجربه ها ، تخصص ها، و داده های کارمندان به ایجاد فرایندی دست می زند که سازمان در طی آن به تولید ثروت ازاین دانش و سرمایه فکری بپردازد، و از طرف دیگر تلاشی هماهنگ است برای رسیدن به مفاهیم بحرانی که هدف نهایی آن افزایش سطح همکاری ها، خدمت دهی به مشتریان و تسریع جریانهای اطلاعاتی می باشد. دراین مقاله سعی شده است با بررسی پیشینه تحقیق، دو مبحث مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش مورد مطالعه قرار داده شوند و سپس مدیریت دانش به عنوان شاخصی موثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مورد توجه قرار گیرد. د رنهایت با تلفیق مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش مشتری ( CKM) به عنوان راهکاری برای ارتقای فرایندهای مدیریت روابط با مشتریان بیان می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.