مقاله فراورده های نفتی و مشتری مداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فراورده های نفتی و مشتری مداری دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فراورده های نفتی و مشتری مداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فراورده های نفتی و مشتری مداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فراورده های نفتی و مشتری مداری :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

درسالهای اخیر که امکان تولید انبوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است برای تولید کنندگان چاره ای جز جلب رضایت مشتریان باقی نمانده است در هر گوشه ای از جهان صنعتی امروز که اقتصادی رقابتی فضای انحصاری را در هم می شکند. نگرش مشتری مداری و کسب رضایت مشتری قانون کسب و کار تلقی شده و عدم رعایت این قانون سبب حذف از صحنه بازار است مشتری مداری یا رضایت احساس مثبتی است که در هر فرد پس از استفاده از کالا یا دریافت خدمات ایجاد می شود اگر کالا و خدمت دریافت شده از جانب مشتری ، انتظارات او را برآورده سازد در او احساس رضایت ایجاد می شود در صورتی که سطح خدمت و کالا بالاتر از سطح انتظارات مشتری باشد به نارضایتی اش منجر خواهد شد. بیل گیتس مدیر شرکت مایکروسافت می گوید: ناراضی ترین مشتریان مهم ترین منبع عبرت و یادگیری برای سازمانها هستند. رضایت مشتری از سه طریق به افزایش درآمد و سود منجر می شود تکرار خرید مشتری، خرید کالای جدید و خرید کالا توسط مشتریان جدیدی که توسط مشتریان راضی به کالا تمایل پیدا کرده اند. امروزه در کشورهای صنعیت برنامه های ارتباط با مشتریان در سرلوحه برنامه های بازاریابی عرضه کنندگان قرار گرفته است. امروزه دیگر هیچ تولید کننده و عرضه کننده ای به فروش یکبار به مشتری نمی اندیشد نکته مهم این است که درصورت نارضایتی مشتری، تمامی مکانیسم ها در جهت عکس عمل کرده و درآمد و سود عرضه کننده را کاهش میدهد . بررسی ها نشان میدهد که مشتریان ناراضی در انتقال احساس خود به دیگران فعال تر و موفقتر عمل می کنند ادواردز دمینگ در این رابطه می گوید: سود در تجارت ، مستلزم مراجعه دوباره مشتری است مشتریانی که به داشتن کالا یا خدمات شما مباهات کرده و دوستانشان را هم به مصرف کالا یا خدمات شما تشویق می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.