مقاله ارزیابی پروفیل سرعت در بدنه جریان غلیظ با استفاده از مدل فیزیکی و ریاضی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی پروفیل سرعت در بدنه جریان غلیظ با استفاده از مدل فیزیکی و ریاضی دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی پروفیل سرعت در بدنه جریان غلیظ با استفاده از مدل فیزیکی و ریاضی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی پروفیل سرعت در بدنه جریان غلیظ با استفاده از مدل فیزیکی و ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی پروفیل سرعت در بدنه جریان غلیظ با استفاده از مدل فیزیکی و ریاضی :
تعداد صفحات:۷
چکیده:
یکی از پارامترهای بسیار مؤثر در هیدرولیک جریان غلیظ، تغییرات پروفیل سرعت در بدنه جریان غلیظ میباشد لذا در مقاله حاضر تغییرات پروفیل سرعت در بدنه جریان غلیظ توسط مدل فیزیکی و مدل ریاضی ۳ بعدی با استفاده از نرمافزار Flow3D مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است. آزمایشات در یک فلوم با طول ۶ متر، عرض ۵/۷۲ سانتیمتر و ارتفاع ۶۰ سانتیمتر انجام شد. اندازهگیری سرعت در بدنه جریان غلیظ توسط سرعت سنج لیزری انجام شد و سپس مدل ۳ بعدی جریان دوفازی مذکور با استفاده از نرمافزار Flow3D مورد بررسی قرار گرفت. مقایسه نتایج مدل فیزیکی و ریاضی نشان داد که مدل متلاطم RNG از نتایج بهتری نسبت به مدلهای k-، LES و طول اختلاط پرانتل برخوردار میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.