مقاله ارایه مدلی برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت هتل داری با استفاده از فناوری RFID مورد مطالعه : هتل استقلال پارسیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارایه مدلی برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت هتل داری با استفاده از فناوری RFID مورد مطالعه : هتل استقلال پارسیان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارایه مدلی برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت هتل داری با استفاده از فناوری RFID مورد مطالعه : هتل استقلال پارسیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارایه مدلی برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت هتل داری با استفاده از فناوری RFID مورد مطالعه : هتل استقلال پارسیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارایه مدلی برای بهبود کیفیت خدمات در صنعت هتل داری با استفاده از فناوری RFID مورد مطالعه : هتل استقلال پارسیان :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

کاربردهای فناوری Radio Frequency Identification (RFID) در صنایع تولیدی و خدماتی جهان رو به افزایش است میزان فروش تنها بخشی از تجهیزات RFID تا پایان سال ۲۰۰۸به ۵/۲۵ بیلیون دلار رسیده است و این در حالی است که مبلغ مذکور در اوایل سال ۲۰۰۶ ، ۲/۴ بیلیون دلار بوده است که مسیر حرکت RFID را نشان میدهد کاربردهای اولیه RFID عموما صنعتی و در مواردی نظیر خرده فروشی، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت انبار، تهیه و توزیع، ساخت و نظامی بوده است اما اخیرا در بخش خدمات نظیر ردیابی بیماران در بیمارستانها و ردیابی پرسنل در سازمانهای ستادی نیز پتانسیل استفاده از این فناوری به وجود آمده است همانطور که تحقیقات نشان میدهد بخش خدمات با سرعت بیشتری نسبت به سایر بخشهای صنعتی در حال حرکت است و از آنجایی که کیفیت خدمات از اهمیت ویژه ای برخوردار است بالابردن کیفیت ارایه خدمات به چالش بزرگی خصوصا دراین بخش تبدیل شده است در این مقاله از فناوری RFIDبه عنوان ابزاری درجهت بهبود کیفیت خدمات رضایت مشتری، سهم بازار، سودآوری و تضمین کیفیت خدمات استفاده شده است شایان ذکر است الگوی ارایه شده در صنعت مهمانداری با استفاده از فناوری RFID توسط آقای اوزتایسی و دیگران در سال ۲۰۰۹ درا ین مقاله بسط داده شده و سعی شده مشکلات این مدل نیز اصلاح شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.