مقاله انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک بااستفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ( مورد مطالعه فولاد الیاژی اصفهان)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۱ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک بااستفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ( مورد مطالعه فولاد الیاژی اصفهان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک بااستفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ( مورد مطالعه فولاد الیاژی اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک بااستفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ( مورد مطالعه فولاد الیاژی اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک بااستفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی ( مورد مطالعه فولاد الیاژی اصفهان) :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

مدیران کسب و کار امروز برای برخورد با محیط متلاطم رقابتی از ابزارهای الکترونیک جهت برقراری ارتباط با مشتریان و تامین کنندگان استفاده می کنند نحوه استفاده از تجارت الکترونیک و تصمیم گیری در مورد آن یک انتخاب استراتژیک می باشد که موجبات تقویت مزیت رقابتی سازمان را فراهم می آورد. بدین منظور مدیران با انتخاب استراتژی تجارت الکترونیکی متناسب با عوامل محیطی، سازمانی، بین سازمانی، و استراتژی رقابتی منافع لازم را برای سازمان خود تامین می نمایند مقاله حاضر با استفاده از رویکرد فازی و تحلیلی سلسله مراتبی به این مسئله پرداخته است که شرکت فولاد آلیاژی با توجه به عوامل گوناگون درکسب و کار خود کدام یک از استراتژی های تجارت الکترونیک را به منظور اجرا در شرکت برمی گزیند. سایر تحقیقات انجام گرفته حاکی از آن است که استراتژی رقابتی شرکت آمادگی الکترونیکی عوامل محیطی و سازمانی با نوع استراتژی تجارت الکترونیک انتخابی در ارتباط ا ست نتایج این تحقیق در شرکت فولاد آلیاژی از این قرار است که استراتژی تجارت الکترونیکی مرتبط با مدیریت خرید در رتبه اول اولویت قرار دارد و استراتژی های تجارت الکترونیک مرتبط با توسعه پایگاه مشتری و مرتبط با ارتقا خدمات مشتری در اولویت های بعدی قرار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.