مقاله تدوین مدلی به منظور پیش بینی تراز صدای ماکزیمم ترافیک معابر اصلی شهر سنندج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تدوین مدلی به منظور پیش بینی تراز صدای ماکزیمم ترافیک معابر اصلی شهر سنندج دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین مدلی به منظور پیش بینی تراز صدای ماکزیمم ترافیک معابر اصلی شهر سنندج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین مدلی به منظور پیش بینی تراز صدای ماکزیمم ترافیک معابر اصلی شهر سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین مدلی به منظور پیش بینی تراز صدای ماکزیمم ترافیک معابر اصلی شهر سنندج :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

یکی از معروف ترین مدلهای صدای ترافیک، مدل FHWA می باشد که در سال توسط اداره فدرال بزرگراه های آمریکا ارائه گردید و به مرور زمان نسخه های جدیدتری از این مدل عرضه گردید . در ایران تنها تحقیق جامع در ز مینه تدوین مدل، مدلی بود که در سال ۱۳۸۵ برای ارائه مدلی به منظور پیش بینی تراز » صدای ترافیک معابر شهر همدان ارائه گردید . هدف از این تحقیق می باشد چرا که تاکنون هیچ تحقیقی در این زمینه « صدای ماکزیمم ترافیک معابر اصلی شهر سنندج در شهر سنندج به انجام نرسیده است. روش تحقیق : در این تحقیق،خیابانهای پاسداران و کشاورز شهر سنندج انتخاب و به ۱۶ قطعه مسیر تقسیم و در کل در این قطعه مسیرها تعداد ۳۲ ایستگاه اندازه گیری صدای ترافیک مشخص گردید . در این ایستگاهها ۲۸۸ بار Lmax در طی روزهای هفته اندازه گیری شد . همزمان با ان دازه گیری این شاخص صدا چهارده متغیر مؤثر بر این شاخص، اندازه گیری سپس با استفاده از نرم افزار SPSS و کاربرد روش Stepwise عملیات مدلسازی بین چهارده متغیر مستقل و متغیر وابسته تحقیق به انجام رسید. نتایج عملیات مدلسازی حاکی از آن است که مدل Lmax هم در حالت خطی و هم در حالت می باشد. اما ضریب تعیین « تعداد بوق زدن خودروها » و « طول قطعه مسیر » لگاریتمی دارای دو ورودی این مدل در حالت های خطی و لگاریتمی به ترتیب عبارتست از ۰/۲۸۷ و ۰/۵۳۹ .با توجه به بیشتر بودن ضریب تعیین مدل در حالت لگاریت می نسبت به حالت خطی، مدل Lmax در حالت لگاریتمی به عنوان مدل نهایی انتخاب گردید . خطای موجود در مدل Lmax از اشتباه در شمارش تعداد بوق زدن خودروها ناشی می شود که به همین علت پیشنهاد می گردد که ازیک مدار الکتریکی ویژه برای شمارش تعداد بوق زدن خودروها استفاده شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.