بررسی تاثیر منبع پیام بر نگرش کودکان از مواد غذایی با نقش تعدیل گر نگرش والدین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر منبع پیام بر نگرش کودکان از مواد غذایی با نقش تعدیل گر نگرش والدین دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر منبع پیام بر نگرش کودکان از مواد غذایی با نقش تعدیل گر نگرش والدین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر منبع پیام بر نگرش کودکان از مواد غذایی با نقش تعدیل گر نگرش والدین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر منبع پیام بر نگرش کودکان از مواد غذایی با نقش تعدیل گر نگرش والدین :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدفا ز تحقیق حاضر بررسی تاثیر منبع پیام بر نگرش و ادراک کودکان با توجه به نقش تعدیل گر نگرش والدین می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ طبقه بندی تحقیقات بر اساس هدف از نوع کاربردی، از نظر نحوه گرد آوری دادهها از نوع تحقیقات توصیفی براساس نحوه جمعآوری اطلاعات از نوع تحقیقات پیمایشی می باشد. جامعه آماری این تحقیق دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان پلدختر می باشد ونمونه آماری شامل ۰۹ نفر از دانش آموزان می باشند که با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی طبقهای انتخاب شدهاند. روش گردآوری اطلاعات مصاحبه بسته میباشد و سوالات مصاحبه در سه دسته منبع پیام)زیرمجموعه تبلیغات( ، نگرش کودکان نسبت به محصول تبلیغشده و نگرش والدین نسبت به محصول تبلیغ شده میباشد که با استفاده از مبانی نظری حوزه رفتار مصرف کننده تدوین شده است. روش تجزیه و تحلیل در این تحقیق آزمون رگرسیون گام به گام میباشد. و با استفاده از آلفای کرونباخ پایایی برای منبع پیام۰/۶۹۵ و نگرش والدین ۰/۸۰ودراک و نگرش کودکان ۰/۸۳ بدست آمد. نتایج تحقیق نشان میدهد منبع پیام بر نگرش و ادراک کودکان تاثیر معنادار دارد ولی نگرش والدین بر ادراک و نگرش کودکان تاثیر نداشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.