مقاله بررسی جامع برنامه ریزی مبتنی بر مدل SOSTAC در بازارهای الکترونیکی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی جامع برنامه ریزی مبتنی بر مدل SOSTAC در بازارهای الکترونیکی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی جامع برنامه ریزی مبتنی بر مدل SOSTAC در بازارهای الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی جامع برنامه ریزی مبتنی بر مدل SOSTAC در بازارهای الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی جامع برنامه ریزی مبتنی بر مدل SOSTAC در بازارهای الکترونیکی :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

برنامه ریزی در بازارهای الکترونیکی همواره یکی از مقوله های مهمی است که در حوزه های جدید مطالعات بازاریابی مورد توجه قرار گرفته است از سوی دیگر با توجه به اینکه در کشورمان مطالعات چندانی در این زمینه صورت نگرفته است بنابراین بررسی این برنامه ها از اهمیت دوچندانی برخوردار است زیرا با ورود به دنیای تجارت الکترونیکی و استفادهاز ابزارهای نوین در حوزه های جدید فناوری و تجارت، بنگاهها ناگزی خواهند شد تا با بکارگیری برنامه ریزی های جدید خود را برای فشارهای رقابتی جدید آماده نماید. با توجه به عملکرد موفق برنامه ریزی مبتنی بر مدل SOSTAC و به کارگیری آن در بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ، این مقاله بر آن است تا مدل SOSTAC را بصورت دقیق مورد بررسی قرار داده و با تشریح مراحل شش گانه ی آن به شرایط تدوین یک برنامه ی بازار یابی الکترونیکی جامع دست یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.