مقاله بررسی عوامل موثر بر تقویت کاربری کاربران فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش استان مازندران در سال ۸۸


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر تقویت کاربری کاربران فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش استان مازندران در سال ۸۸ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر تقویت کاربری کاربران فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش استان مازندران در سال ۸۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر تقویت کاربری کاربران فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش استان مازندران در سال ۸۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر تقویت کاربری کاربران فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش استان مازندران در سال ۸۸ :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

فناوری اطلاعات و ارتباطات از تلفیق سه حوزه کامپیوتر، اطلاعات و ارتباطات پدید آمده است هدف پژوهش حاضر تعیین میزان تاثیر هریک از عوامل فاوا ( شخصی و درون سازمانی) بر میزان تقویت کاربری، چهاردسته کاربران و تعیین سهم هریک از عوامل شخصی و درون سازمانی و مقایسه نظرات چهاردسته کاربران در بخشهای ستادی، مدارس، نواحی و مناطق در آموزش و پرورش استان مازندران است. بطوریکه راه حل مناسب در جهت تقویت کاربری چهاردسته کاربران و افزایش بهره وری سازمانی ارائه می گردد بنابراین سوال اصلی دراین پژوهش این است که توسعه عوامل فاوا در آموزش و پرورش استان مازندران چقدر می تواند در میزان تقیوت کاربری چهاردسته کاربران موثر باشد؟ موثرترین عامل از میان عوامل فاوا کدام است؟ و سهم هریک چقدر است؟ دراین پژوهش جامعه آماری شامل چهاردسته کاربران فاوا در ۳۲ منطقه آموزش و پرورش به تعداد ۳۱۰۲۶ نفر می باشد با توجه به روش نمونه گیری چند مرحله ای تصادفی تعداد نمونه ۱۳۵۰ نفر می باشد روش این پژوهش با توجه به موضوع و اهداف و سوالات پژوهش توصیفی از نوع زمینه یابی است برای جمع آوری اطلاعات و داده ها از پرسشنامه محقق ساخته به عنوان ابزار پژوهش استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.