مقاله بررسی تاثیر آزمایشگاه مجازی ( محیط مجازی ادیسون) برنگرش، دانش و توانش دانش آموزان سال سوم رشته ریاضی فیزیک منطقه ی ۱۶ تهران در سال تحصیلی ۸۸


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر آزمایشگاه مجازی ( محیط مجازی ادیسون) برنگرش، دانش و توانش دانش آموزان سال سوم رشته ریاضی فیزیک منطقه ی ۱۶ تهران در سال تحصیلی ۸۸ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر آزمایشگاه مجازی ( محیط مجازی ادیسون) برنگرش، دانش و توانش دانش آموزان سال سوم رشته ریاضی فیزیک منطقه ی ۱۶ تهران در سال تحصیلی ۸۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر آزمایشگاه مجازی ( محیط مجازی ادیسون) برنگرش، دانش و توانش دانش آموزان سال سوم رشته ریاضی فیزیک منطقه ی ۱۶ تهران در سال تحصیلی ۸۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر آزمایشگاه مجازی ( محیط مجازی ادیسون) برنگرش، دانش و توانش دانش آموزان سال سوم رشته ریاضی فیزیک منطقه ی ۱۶ تهران در سال تحصیلی ۸۸ :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

پژوهش حاضر به منظور بررسی و مقایسه تاثیر اجرای آزمایشگاه مجازی محیط مجازی ادیسون و روش تدریس معمول برسه متغیر دانش، توانش و نگرش فراگیران بوده است نمونه پژوهش از بین دانش آموزان رشته ریاضی و فیزیک مدارس منطقه ۱۶ انتخاب شدند و موضوع درسی الکتریسیته در نظر گرفته شد جامعه آماری این تحقیق عبارت است از دانش آموزان رشته ریاضی در نیمسال تحصیلی ۸۸-۸۷ که براساس آمار تعداد ۴۲۶ نفر بوده و به دلیل محدودیتهای پژوهشی از نمونه در دسترس که شامل ۱۵۰ نفر به صورت ۶ دسته تقریبی ۲۵ نفری در دو گروه آزمایش و گواه بود در اجرای طرح استفاده شد. ابزارهای گردآوری اطلاعات عبارتند از آزمون یادگیری و نگرش که در دو نوبت به صورت پیش آزمون و پس آزمون برگزار گردید جهت تحلیل توصیفی داده ها از شاخصهای نظیر درصد فراوانی میانگین و همچنین از آزمون T جهت بررسی معناداری تفاوت گروهها در افزایش یادگیری مهارت و بهبود نگرش دانش آموزان و همچنین معناداری تفاوت نمره یادگیری و نگرش در پیش آزمون و پس ازمون استفاده شد. نتایج تحقیق حاکی از آن است که بین روش تدریس حاضر و معمول در افزایش نگرش تفاوت معناداری وجود دارد این شیوه تدریس در افزایش مهارت موثر بوده است بین نمره پیش و پس آزمون دانش آموزان معناداری نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.