پاورپوینت مقایسه آمار طول راهها و تصادفات جاده ای ایران با سایر کشورها
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت مقایسه آمار طول راهها و تصادفات جاده ای ایران با سایر کشورها دارای ۴۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت مقایسه آمار طول راهها و تصادفات جاده ای ایران با سایر کشورها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت مقایسه آمار طول راهها و تصادفات جاده ای ایران با سایر کشورها
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت مقایسه آمار طول راهها و تصادفات جاده ای ایران با سایر کشورها
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت مقایسه آمار طول راهها و تصادفات جاده ای ایران با سایر کشورها :
اسلاید ۱ :
تعادل در درجه اهمیت جاده ، ساختار جاده و ترافیک
v انتخاب مسیر مناسب جاده
v تامین عرض مناسب هر خط با توجه به سرعت طرح راه و نوع وسایل نقلیه
v در نظر گرفتن شانه مناسب در طراحی
اسلاید ۲ :
ساختار تقاطعها
v کنترل سرعت وسایل نقلیه ای که وارد تقاطع می شوند .
v تامین مسافت و زاویه دید کافی در تقاطع
v رفع موانع دید در تقاطعها (درختان ، ساختمانها ، علایم ، 😉
اسلاید ۳ :
پیاده روها و خطوط عبور دوچرخه
v جداسازی مسیر عبور عابران پیاده و دوچرخه سوارها با استفاده از جداکننده های مناسب
v اولویت در ساخت مسیر دوچرخه در مناطقی که دوچرخه سوار و عابر پیاده به علت عدم احداث پیاده رو در معرض خطر قرار دارند .
v اولویت در جداسازی عبور و مرور دوچرخه ها و اتومبیلها ، در مناطقی که پیاده رو احداث ، ولی شرایط خطرناکی برای عبور دوچرخه ها وجود دارد .
v
اسلاید ۴ :
روسازی
v دوام رویه راه
v مقاومت در برابر لغزندگی
v ایجاد یک سطح هموار
اسلاید ۵ :
وضعیت موجود تاسیسات ایمنی ترافیک
v تا سال ۱۹۹۱ طول گارد ریلهای نصب شده به مقدار ۱۱۶،۹۹۲ کیلومتر ، تعداد علایم نصب شده ، ۱،۹۱۴،۲۱۲ عدد و تعداد کل علایم راهنمایی ، ۱،۷۳۵،۰۲۳ بوده است .
v تا سال ۱۹۹۱ ، مسئولین مربوطه ، ۷۸،۵۱۸ کیلومتر پیاده رو ساخته و ۱۳۵،۶۳۴ عدد چراغ راهنمایی نصب کرده اند .
v در سال ۱۹۹۱ ، تعداد ۲۴۷۷ زیر گذر ساخته شده است .
اسلاید ۶ :
تاثیر تاسیسات ایمنی جاده ای در کاهش تصادفات در ژاپن
v تاثیر تسهیلات ایمنی ترافیک می تواند در بخشهای شرایط خاص جاده ، ترافیک ، منطقه محصور شده و در ترکیب با دیگر موارد قابل اندازه گیری ارزیابی شود (تاثیر در سطح کلان)
v هر یک از وسایل کاهش تصادفات راهها (گارد ریلها ، زیر گذرها ، چراغهای راهنمایی ، علایم و 😉 در کاهش تصادفات بصورت منفرد با ترکیبی با سایر عوامل ، در طول زمان ، تاثیر چشمگیری را نشان داده است . (تاثیر در سطح غیر کلان)
اسلاید ۷ :
پیشگیری از حوادثی که افراد مسن با آنها مواجهند
به خاطر افزایش تعداد افراد بالای ۶۵ سال سن که دارای گواهی نامه اند ، تعداد حوادث مرگبار رانندگی این افراد با یک ضریب ۱/۳ از سال ۱۹۷۹ تا سال ۱۹۹۱ افزایش داشته است .
نکته مهم در جهت افزایش حوادث رانندگی که افراد مسن مسبب آن هستند ، عملکرد جاده و پیش بینی ایمنی جاده ای برای افراد مسن می باشد .
اسلاید ۸ :
پیش گیری از حوادث اتفاق افتاده در شب
در این زمینه طرحهای متنوعی در ژاپن انجام می شود که به موارد زیر می توان اشاره کرد :
افزایش تاسیسات و اصلاح سیستم روشنایی در محل تقاطعها و پیاده روها و ایجاد تاسیسات روشنایی پیاده روها در نواحی شهری
افزایش تاسیسات و طراحی سیستم روشنایی در میادین
افزایش تاسیسات و ترمینالهای اطلاعاتی و مکانهای استراحت در جاده های طولانی برای رانندگانی که در شب مسافت طولانی را طی کرده اند .
اسلاید ۹ :
پیشگیری از حوادث رانندگی در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی
افزایش علایم راهنمایی و اطلاع رسانی در مورد جاده در جهت کمک به رانندگان جاده های ناآشنا
افزایش ترمینالهای اطلاع رسانی و مکانهای استراحت در جاده های طولانی برای رانندگانی که سفر طولانی در تعطیلات در پیش دارند
اسلاید ۱۰ :
پیشگیری از حوادث در شاهراهها و بزرگراهها
بهبود شرایط رانندگی از طریق اصلاح روشنایی جاده و علایم جاده ، اصلاح و بهسازی دید در تونلها و بهبود ایمنی جاده در خلال برف و باران از طریق پیش بینی نفوذ پذیری آب پیاده روها
بالابردن ضریب ایمنی نرده ها از طریق تقویت آنها
بهبود شرایط رانندگی از طریق اصلاح مناطقی جهت استراحت و دادن اطلاعات جاده ای دقیق
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.