پاورپوینت مدیریت رفتاری سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت مدیریت رفتاری سازمانی دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت مدیریت رفتاری سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتاری سازمانی

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتاری سازمانی

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت مدیریت رفتاری سازمانی :

اسلاید ۱ :

                  تعریف ارتباطات :

واژه « ارتباطات » در جوامع نوین به وسیله همه ،

به کار می رود.این واژه برای توضیح خطاهای اجتماع

به طور کل و سازمانها به کار می رود .

در ادبیات رفتار سازمانی تعریف ارتباطات عبارت است

 از انتقال مفاهیم اطلاعات که برای این منظور ،

 سمبلهایی را به کار می برند .

اسلاید ۲ :

                    هدف ارتباطات

به طور کلی هدف از ارتباطات به وجود آوردن

 تغییرات در رفتار یا تغییر در آن دسته از شرایطی

است که سازمان بر آنها کنترل دارد .

اسلاید ۳ :

                      ارتباطات یک طرفه و دو طرفه

در ارتباطات یک طرفه ، فرستنده بدون انتظار یا دریافت بازخورد از طرف

گیرنده ، ارتباط برقرار می کند . ولی هنگامی که گیرنده به فرستنده بازخورد

 دهد ارتباطات دو طرفه است . « هارولد لیویت » و « رونالد میدلر » در

 مورد اثرات و اثر بخشی ارتباطات یک طرفه و دو طرفه آزمایشهایی انجام

 دادند. نتایج آزمایشها به قرار زیر بود :

۱- ارتباطات یک طرفه به نحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرد .

۲- ارتباطات دو طرفه صحیحتر از یک طرفه است .

۳- دریافت کنندگان در ارتباط دو طرفه از خودشان قضاوتشان مطمئنترند .

۴- فرستنده در ارتباطات دو طرفه مورد حمل بیشتری قرار می گیرد زیرا

 دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباههای وی دارد .

۵- با اینکه ارتباط یک طرفه از صحت کمتری برخوردار است ولی منظمتر از

 ارتباط دو طرفه می باشد که همواره با سر و صدا و آشفتگی همراه است .

در اغلب مواقع ، مدیران جهت اثر بخشتر شدن ارتباطات مجبورند از هر دو

 نوع ارتباط استفاده کنند

اسلاید ۴ :

« هارولد لیویت » و « رونالد میدلر » در

 مورد اثرات و اثر بخشی ارتباطات یک طرفه و دو طرفه آزمایشهایی انجام دادند.

اسلاید ۵ :

نتایج آزمایشها به قرار زیر بود :

۱- ارتباطات یک طرفه به نحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرد .

۲- ارتباطات دو طرفه صحیحتر از یک طرفه است .

۳- دریافت کنندگان در ارتباط دو طرفه از خودشان قضاوتشان مطمئنترند .

۴- فرستنده در ارتباطات دو طرفه مورد حمل بیشتری قرار می گیرد زیرا

 دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباههای وی دارد .

۵- با اینکه ارتباط یک طرفه از صحت کمتری برخوردار است ولی منظمتر از ارتباط دو طرفه می باشد که همواره با سر و صدا و آشفتگی همراه است .

در اغلب مواقع ، مدیران جهت اثر بخشتر شدن ارتباطات مجبورند از هر دو

 نوع ارتباط استفاده کنند

اسلاید ۶ :

            موانع ارتباطات اثر بخش

هر عاملی که از تبادل اطلاعات بین فرستنده و گیرنده

جلوگیری به عمل آورد مانع ارتباطات نامیده میشود.

اسلاید ۷ :

بعضی ازمتداولترین موانع ارتباطات مؤثر به قرار ذیل میباشد:

۱- اختلاف در ادراک

 ۲- اختلاف زبان

 ۳- صدا

 ۴- عواطف

 ۵- ناسازگاری ارتباطات کلامی و غیر کلامی

 ۶- عدم اعتماد

اسلاید ۸ :

غلبه بر موانع ارتباطات بین افراد

غلبه نمودن بر موانع ، فرایند دو مرحله ای است :

 نخست ، شخص باید انواع موانع مختلف را که احتمال

رخ دادن آنها می رود، بشناسد. دوم ، بر آنها غلبه کند.

اسلاید ۹ :

                   ارتباطات بین افراد

در تعریف ارتباطات سه نکته اساسی نهفته است :

 اولاً ارتباطات درگیر افراد است و درک ارتباطات ،

 کوشش در فهم چگونگی ارتباط مردم با یکدیگر است ؛

 ثانیاً برای ایجاد ارتباط بین افراد ، باید مفاهیم مشترک

 به کار رود و آنها در مورد  معانی واژه ها توافق و

 همدلی داشته باشند ؛ و ثالثاً اشارات ، صداها ، کلمات ،

 ارقام ، و حروف می توانند مقصود را برسانند ،

 تخمین بزنند ، و عقاید را نشان دهند و به ارتباطات

 معنا ببخشند . به همین جهت ارتباطات را «سمبلیک»

می گویند .

اسلاید ۱۰ :

                   فرایند ارتباطات

ساده ترین مدل فرایند ارتباطات به قرار زیر است :

           گیرنده پیام فرستنده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.