پاورپوینت مدیریت رفتاری سازمانی
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت مدیریت رفتاری سازمانی دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت مدیریت رفتاری سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت مدیریت رفتاری سازمانی
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت مدیریت رفتاری سازمانی
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت مدیریت رفتاری سازمانی :
اسلاید ۱ :
تعریف ارتباطات :
واژه « ارتباطات » در جوامع نوین به وسیله همه ،
به کار می رود.این واژه برای توضیح خطاهای اجتماع
به طور کل و سازمانها به کار می رود .
در ادبیات رفتار سازمانی تعریف ارتباطات عبارت است
از انتقال مفاهیم اطلاعات که برای این منظور ،
سمبلهایی را به کار می برند .
اسلاید ۲ :
هدف ارتباطات
به طور کلی هدف از ارتباطات به وجود آوردن
تغییرات در رفتار یا تغییر در آن دسته از شرایطی
است که سازمان بر آنها کنترل دارد .
اسلاید ۳ :
ارتباطات یک طرفه و دو طرفه
در ارتباطات یک طرفه ، فرستنده بدون انتظار یا دریافت بازخورد از طرف
گیرنده ، ارتباط برقرار می کند . ولی هنگامی که گیرنده به فرستنده بازخورد
دهد ارتباطات دو طرفه است . « هارولد لیویت » و « رونالد میدلر » در
مورد اثرات و اثر بخشی ارتباطات یک طرفه و دو طرفه آزمایشهایی انجام
دادند. نتایج آزمایشها به قرار زیر بود :
۱- ارتباطات یک طرفه به نحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرد .
۲- ارتباطات دو طرفه صحیحتر از یک طرفه است .
۳- دریافت کنندگان در ارتباط دو طرفه از خودشان قضاوتشان مطمئنترند .
۴- فرستنده در ارتباطات دو طرفه مورد حمل بیشتری قرار می گیرد زیرا
دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباههای وی دارد .
۵- با اینکه ارتباط یک طرفه از صحت کمتری برخوردار است ولی منظمتر از
ارتباط دو طرفه می باشد که همواره با سر و صدا و آشفتگی همراه است .
در اغلب مواقع ، مدیران جهت اثر بخشتر شدن ارتباطات مجبورند از هر دو
نوع ارتباط استفاده کنند
اسلاید ۴ :
« هارولد لیویت » و « رونالد میدلر » در
مورد اثرات و اثر بخشی ارتباطات یک طرفه و دو طرفه آزمایشهایی انجام دادند.
اسلاید ۵ :
نتایج آزمایشها به قرار زیر بود :
۱- ارتباطات یک طرفه به نحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرد .
۲- ارتباطات دو طرفه صحیحتر از یک طرفه است .
۳- دریافت کنندگان در ارتباط دو طرفه از خودشان قضاوتشان مطمئنترند .
۴- فرستنده در ارتباطات دو طرفه مورد حمل بیشتری قرار می گیرد زیرا
دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباههای وی دارد .
۵- با اینکه ارتباط یک طرفه از صحت کمتری برخوردار است ولی منظمتر از ارتباط دو طرفه می باشد که همواره با سر و صدا و آشفتگی همراه است .
در اغلب مواقع ، مدیران جهت اثر بخشتر شدن ارتباطات مجبورند از هر دو
نوع ارتباط استفاده کنند
اسلاید ۶ :
موانع ارتباطات اثر بخش
هر عاملی که از تبادل اطلاعات بین فرستنده و گیرنده
جلوگیری به عمل آورد مانع ارتباطات نامیده میشود.
اسلاید ۷ :
بعضی ازمتداولترین موانع ارتباطات مؤثر به قرار ذیل میباشد:
۱- اختلاف در ادراک
۲- اختلاف زبان
۳- صدا
۴- عواطف
۵- ناسازگاری ارتباطات کلامی و غیر کلامی
۶- عدم اعتماد
اسلاید ۸ :
غلبه بر موانع ارتباطات بین افراد
غلبه نمودن بر موانع ، فرایند دو مرحله ای است :
نخست ، شخص باید انواع موانع مختلف را که احتمال
رخ دادن آنها می رود، بشناسد. دوم ، بر آنها غلبه کند.
اسلاید ۹ :
ارتباطات بین افراد
در تعریف ارتباطات سه نکته اساسی نهفته است :
اولاً ارتباطات درگیر افراد است و درک ارتباطات ،
کوشش در فهم چگونگی ارتباط مردم با یکدیگر است ؛
ثانیاً برای ایجاد ارتباط بین افراد ، باید مفاهیم مشترک
به کار رود و آنها در مورد معانی واژه ها توافق و
همدلی داشته باشند ؛ و ثالثاً اشارات ، صداها ، کلمات ،
ارقام ، و حروف می توانند مقصود را برسانند ،
تخمین بزنند ، و عقاید را نشان دهند و به ارتباطات
معنا ببخشند . به همین جهت ارتباطات را «سمبلیک»
می گویند .
اسلاید ۱۰ :
فرایند ارتباطات
ساده ترین مدل فرایند ارتباطات به قرار زیر است :
گیرنده پیام فرستنده
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.