مقاله بررسی مدیریت بازاریابی داخلی وخارجی_صادرات محصولات مرکبات استان مازندران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مدیریت بازاریابی داخلی وخارجی_صادرات محصولات مرکبات استان مازندران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مدیریت بازاریابی داخلی وخارجی_صادرات محصولات مرکبات استان مازندران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مدیریت بازاریابی داخلی وخارجی_صادرات محصولات مرکبات استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مدیریت بازاریابی داخلی وخارجی_صادرات محصولات مرکبات استان مازندران :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پدیده احتمالی آسیب پذیر تر بودن اقتصادهای تک محصولی، همواره متولیان چنین اقتصادها را به اندیشه واداشته است. نقش یک سیستم کارآمدتر بازاریابی داخلی و خارجی در دیگر پتانسیلهای تولیدی کشور قلمرو مناسب مطالعات علمی است. این تحقیق ازنوع مقطعی بوده، و به صورت میدانی به منظور بررسی و بهبود وضعیت بازاریابی و صادرات محصولات مرکبات استان مازندران انجام شده است. نمونه گیری ابتدا به روش چند مرحله ای طبقهای وزنی و سپس از نوع تصادفی خوشه ای است. جهت تعیین حجم نمونه آماری از فرمول کوکران استفاده شد که در در نهایت ۲۳۶ تولیدکننده، ۲۵ خرده فروش، ۲۵ عمده فروش و ۲۰ صادر کننده مرکبات انتخاب شدند. نتایج نشان می دهد بیشترین میزان حاشیه بازاریابی در حالت فروش محصول به سلف خر، و کمترین مقدار آن زمانی است که محصول مستقیم به خرده فروشی یا مصرف کننده فروخته شود. متوسط حاشیه بازاریابی و سود خالص بازاریابی برای یک کیلوگرم مرکبات به ترتیب ۲۵۶۰ و ۲۲۵۷ ریال و برای پرتقال به عنوانمهمترین محصول مرکبات به ترتیب ۲۷۲۴ و ۲۴۸۵ ریال برآورد شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.