مقاله سنجش توانمندسازهای مدیریت دانش در بخش تحقیقات کشاورزی و منابعطبیعی با استفاده از چارچوب ارزیابی عمومی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سنجش توانمندسازهای مدیریت دانش در بخش تحقیقات کشاورزی و منابعطبیعی با استفاده از چارچوب ارزیابی عمومی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش توانمندسازهای مدیریت دانش در بخش تحقیقات کشاورزی و منابعطبیعی با استفاده از چارچوب ارزیابی عمومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش توانمندسازهای مدیریت دانش در بخش تحقیقات کشاورزی و منابعطبیعی با استفاده از چارچوب ارزیابی عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش توانمندسازهای مدیریت دانش در بخش تحقیقات کشاورزی و منابعطبیعی با استفاده از چارچوب ارزیابی عمومی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

مدیریت دانش، اصل کلیدی و تعیینکننده آغاز و تداوم راه دستیابی به اهداف بخش کشاورزی میباشد. این مقاله،به سنجش توانمندسازهای مدیریت دانش در بخش تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با استفاده از رهبری، خ ط-چارچوب ارزیابی عمومی (CAF) می پردازد. توانمندسازی های مدیریت دانش در ۵ بعد از مدل CAF (رهبری خط مشی و استراتژی، مدیریت منابع انسانی، فرآیندها و منابع ) انطباق داده و به کمک چندتن از محققین بخش کشاورزی و اساتید مدیریت برای بخش تحقیقات کشاورزی بومیسازی گردید. تجزیه و تحلیل دادهها با ۴۶ نمونه ار بین محققین این بخش صورت گرفت. ضریب آلفای کرونباخ، پایایی قابلقبولی برای هر بعد و مجموع پرسشنامه نشان داد. نتایج حاصله نشان داد که تنها دو بعد مدیریت منابع انسانی و منابع و شراکت ها در حداقل ممکن بر مدیریت دانش مؤثرند. استفاده از تکنیک تاپسیس نشان داد که از این بعد مدیریت منابع انسانی، مؤلف ههای تیمی انجام شدن کارها ، شناسایی شایستگیهای افراد و ترکیب و توزیع پیشنهادات کارکنان و از بعد توانمندساز منابع و شراکتها بهترتیب وجود امکانات کافی برای انجام طرح های تحقیقاتی، انتقال یافته ها و دستاوردهای جدید تحقیقاتی از طرق مختلف بیشترین تاثیر را بر مدیریت دانش داشتند. در مجموع نتایج این پژوهش حاکی از لزوم توجه جدی به بهبود ابعاد پنجگانه توانمندساز، جهت ارتقای مدیریت دانش، میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.