مقاله بررسی نقش فناوری های نوین در بازاریابی محصولات گلخانه ای


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش فناوری های نوین در بازاریابی محصولات گلخانه ای دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش فناوری های نوین در بازاریابی محصولات گلخانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش فناوری های نوین در بازاریابی محصولات گلخانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش فناوری های نوین در بازاریابی محصولات گلخانه ای :

تعداد صفحات:۲

چکیده:

یکی از مهمترین اهداف توسعه اقتصادی در عصر شکوفایی علوم و فناوریهای نوین، افزایش تولیدات کشاورزی در پی رشد جمعیت و ازدیاد مصرف سرانه می باشد که جهت نیل به این اهداف، به کارگیری آخرین دانش و فناوری روز دنیا و اصلاح روشهای سنتی و توسعه تولیدات گلخانه ای که منجر به استفاده مطلوب از منابع و افزایش بهره وری و ازدیاد سوددهی می شود امری ضروری به نظر می آید. حال با توجه به اینکه رمز بقاء و موفقیت ملتها در دوران کنونی، وابسته به تجهیز آنها به ابزار و روشهای نوین میباشد اهمیت بازرگانی و بازاریابی محصولات گلخانه ای و استفاده از فناوری های نوین و تجارت الکترونیک به عنوان رهاوردی اساسی جهت بازگشایی جایگاه مناسب در عرصه تجارت جهانی بر هیچ کس پوشیده نمی باشد و با مساعدت از طریق همین فناوری های جدید و اینترنتی در یک کشور، می توان زیربنای اقتصادی پویا و در عین حال پایداری را تصویر کرد و محدودیت های زمانی و مکانی را کمرنگ و امکان تبادل بهتر اطلاعات مابین نقاط دورافتاده با بازارهای محصولات گلخانه ای را فراهم نمود و باعث کاهش واسطهگری، افزایش درآمد و مصرف بهینه محصولات گردید و در نهایت اهداف مدیریت بازاریابی را که تلاش برای دستیابی به مبادلات مطلوب و بازارهای معین است محقق ساخت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.