مقاله طراحی و بهینه سازی آیرودینامیکی بدنه یک خودروی هیبریدی تک نفره همراه با اعتباردهی نتایج CFDبه وسیله بدنه مرجع
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی و بهینه سازی آیرودینامیکی بدنه یک خودروی هیبریدی تک نفره همراه با اعتباردهی نتایج CFDبه وسیله بدنه مرجع دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی و بهینه سازی آیرودینامیکی بدنه یک خودروی هیبریدی تک نفره همراه با اعتباردهی نتایج CFDبه وسیله بدنه مرجع کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و بهینه سازی آیرودینامیکی بدنه یک خودروی هیبریدی تک نفره همراه با اعتباردهی نتایج CFDبه وسیله بدنه مرجع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی و بهینه سازی آیرودینامیکی بدنه یک خودروی هیبریدی تک نفره همراه با اعتباردهی نتایج CFDبه وسیله بدنه مرجع :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
دراین مقاله روش طراحی بدنه یک خودرو تک نفره با استفاده از ابزار CFD آمده است و نتایج مورد استفاده ابتدا بوسیله بدنه مرجع اعتباردهی شده و نشان داده شد که کد حاضر قادر است ساختارهای عمده جریان حول خودروها را ایجاد نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.