مقاله انتخاب بهترین روش نظرسنجی از مشتریان لوازم خانگی با استفاده از رویکرد داده کاوی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله انتخاب بهترین روش نظرسنجی از مشتریان لوازم خانگی با استفاده از رویکرد داده کاوی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله انتخاب بهترین روش نظرسنجی از مشتریان لوازم خانگی با استفاده از رویکرد داده کاوی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتخاب بهترین روش نظرسنجی از مشتریان لوازم خانگی با استفاده از رویکرد داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله انتخاب بهترین روش نظرسنجی از مشتریان لوازم خانگی با استفاده از رویکرد داده کاوی :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ابزار قوی جهت شناخت نیاز مشتری افزایش رضایت او و در نهایت افزایش سوداوری سازمان کاربرد فراوانی دارد هرچه بازار رقابتی تر باشد ارزش داده های سازمان بیشتر شده و تکنیکهای کاوش داده ها ارزشمندتر جلوه خواهند نمود. داده کاوی با پالایش و تحلیل داده ها نتایج مناسبی را جهت تصمیم گیری در مورد اتخاذ استراتژی های مدیریت مشتریان فراهم می اورد نظر سنجی از مشتریان و ارسال هدایای تبلیغاتی از جمله روشهای حفظ وفاداری مشتریان می باشد با توجه به هزینه بالای ارتباط با همگی مشتریان به مکانیزمی نیاز است تا با طبقه بندی مشتریان و انتخاب انها که بیشترین نرخ پاسخ دهی را خواهند داشت. مشتریان مناسب جهت سرمایه گذاری مشخص گردند داده کاوی با محاسبه احتمال پاسخگویی مشتریان بالقوه به نظر سنجی منابع محدود تبلیغاتی را برپایه ااحتمال جواب مثبت به نظر سنجی میان مشتریان تقسیم می نماید. دراین مقاله با استفاده از تکنیک های داده کاوی مشتریان براساس احتمال پاسخ دهی بخش بندی شده و بهترین روش نظر سنجی برای هر گروه تعیین می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.