مقاله ارزیابی تاثیرات الکترومغناطیسی برقی کردن راه آهن برروی محورشمار مبتنی بر اندازه گیری میدانی و تحلیل المان محدود


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی تاثیرات الکترومغناطیسی برقی کردن راه آهن برروی محورشمار مبتنی بر اندازه گیری میدانی و تحلیل المان محدود دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تاثیرات الکترومغناطیسی برقی کردن راه آهن برروی محورشمار مبتنی بر اندازه گیری میدانی و تحلیل المان محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تاثیرات الکترومغناطیسی برقی کردن راه آهن برروی محورشمار مبتنی بر اندازه گیری میدانی و تحلیل المان محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تاثیرات الکترومغناطیسی برقی کردن راه آهن برروی محورشمار مبتنی بر اندازه گیری میدانی و تحلیل المان محدود :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

سیستم کشش و تجهیزات جانبی آن در راه آهن برقی به میزان قابل توجهی دارای منابع تداخل الکترومغناطیسی و قربانیان آن میباشد وجود شبکه های انتقال توان الکتریکی و شبکه های ارتباطی درمجاورت یکدیگر در داخل قطار و محیط راه آهن می تواند موجب عملکرد اشتباه سیستمهای حساس که به نوعی از شبکه های ارتباطی بهره مند می باشند گردد. دراین مقاله پس از بیان اصول تحلیل میدانهای الکترومغناطیسی و تئوری آن به بررسی تاثیر خطوط بالاسری راه آهن برقی به عنوان یک منبع تولید تداخلات الکترومغناطیسی مضر پرداخته می شود سپس با کاربرد روش تحلیل میدانی المان محدود مدل ویژه ای که براساس اندازه گیری های واقعی اعتبار آن اثبات می گردد به تعیین میزان این تداخلات درشرایط بهره برداری برروی تجهیزمحور شمار پرداخته خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.