مقاله بررسی و رتبه بندی میزان رضایت مدیران شرکتهای ریلی بار تهران از خدمات راه آهن جمهوری اسلامی ایران رویکردهای نوین بازاریابی بازارسازی و بازاررسانی درحمل ونقل


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و رتبه بندی میزان رضایت مدیران شرکتهای ریلی بار تهران از خدمات راه آهن جمهوری اسلامی ایران رویکردهای نوین بازاریابی بازارسازی و بازاررسانی درحمل ونقل دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و رتبه بندی میزان رضایت مدیران شرکتهای ریلی بار تهران از خدمات راه آهن جمهوری اسلامی ایران رویکردهای نوین بازاریابی بازارسازی و بازاررسانی درحمل ونقل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و رتبه بندی میزان رضایت مدیران شرکتهای ریلی بار تهران از خدمات راه آهن جمهوری اسلامی ایران رویکردهای نوین بازاریابی بازارسازی و بازاررسانی درحمل ونقل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و رتبه بندی میزان رضایت مدیران شرکتهای ریلی بار تهران از خدمات راه آهن جمهوری اسلامی ایران رویکردهای نوین بازاریابی بازارسازی و بازاررسانی درحمل ونقل :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات دنیا به دهکده جهانی تبدیل شده و خرید و فروش کالاهابشرطی براحتی امکان پذیر است که یک حمل و نقل سریع و ارزان از مبدا تا مقصد وجود داشته باشد موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی کشور عزیزمان ایران باعث شده تا همواره کشورمان از اهمیت خاصی برخوردار شود براساس اصل ۴۴ یعنی واگذاری امور به بخث خصوصی راه آهن جمهوری اسلامی ایران بخش حمل و نقل بار را به شرکتهای خصوصی واگذار کردهاست و با توجه به اینکه راه آهن بعنوان یکی از مدلهای حمل و نقل بلحاظ بالا بودن قدرت حمل و سرعت جابجایی ایمنی حمل هموارهدر اولویت حمل ونقلی قرار داشته است لذا تحقیق درزمینه بررسی و رتبه بندی میزان رضایت مدیران شرکت های خدمات ریلی حمل و نقلی بار از راه آهن جمهوری اسلامی ایران بسیار ضروری است و پس از بررسی مشخص گردید گستردگی خطوط ریلی خیلی کم و سرعت واگذاری واگن ها به شرکتها نیز خیلی پایین می باشد این تحقیق توصیفی و از روش پیمایشی زمینه یابی صورت پذیرفت و اطلاعات با ابزار پرسشنامه و مصاحبه با مدیران گردآوری شده است تجزیه و تحلیل داده ها از روش آمار توصیفی توزیع فراوانی درصد جداول یک بعدی و میانگین و روش آمار استنباطی ضریب همبستگی پیرسون استفاده گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.