مقاله بررسی اثر مایل بودن هسته در سدهای خاکی با هسته بتن آسفالتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر مایل بودن هسته در سدهای خاکی با هسته بتن آسفالتی دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر مایل بودن هسته در سدهای خاکی با هسته بتن آسفالتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر مایل بودن هسته در سدهای خاکی با هسته بتن آسفالتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر مایل بودن هسته در سدهای خاکی با هسته بتن آسفالتی :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

هسته های بتن آسفالتی، در سال ۱۹۴۸ برای اولین بار به عنوان المان آب بند در سدهای سنگریزه ای مورد استفاده قرار گرفت . اگر چه به علت فراوانی خاک رس و خاصیت نفوذپذیری کم آن، استفاده از این هسته ها بسیار متداول است، لیکن با توجه به مقاومت برشی کم، زمان طولانی اجرا ، نیاز به حجم مصالح بالا، نیاز به کنترل های دقیق نظیر کنترل رطوبت، تمایل به استفاده از هسته های بتن آسفالتی رو به افزایش است . در سالهای اخیر با گسترش روشهای مختلف عددی و استفاده از کامپیوتر،استفاده از روشهای عددی در حل مسائل ژئوتکنیکی از جمله تحلیل استاتیکی و دینامیکی سدهای خاکی ، توسعه زیادی یافته است .در این مقاله اثر مایل بودن هسته بتن آسفالتی در سد خاکی، بر نتایج آنالیزهای استاتیکی در شرایط انتهای ساخت و حالت تراوش پایدار و آنالیز دینامیکی ، با استفاده از نرم افزارGeostudio 2004که خاص تحلیل مسائل ژئوتکنیکی است، مورد بررسی قرار گرفته است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.