مقاله ارائه مدلی به منظور پیشگویی وقوع کوبش و بررسی نوآوریهای صورت گرفته در این زمینه در موتورهای اشتعال جرقه ای با هدف استفاده از حداکثر پتانسیل موجود در گاز طبیعی به عنوان سوخت خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه مدلی به منظور پیشگویی وقوع کوبش و بررسی نوآوریهای صورت گرفته در این زمینه در موتورهای اشتعال جرقه ای با هدف استفاده از حداکثر پتانسیل موجود در گاز طبیعی به عنوان سوخت خودرو دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه مدلی به منظور پیشگویی وقوع کوبش و بررسی نوآوریهای صورت گرفته در این زمینه در موتورهای اشتعال جرقه ای با هدف استفاده از حداکثر پتانسیل موجود در گاز طبیعی به عنوان سوخت خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی به منظور پیشگویی وقوع کوبش و بررسی نوآوریهای صورت گرفته در این زمینه در موتورهای اشتعال جرقه ای با هدف استفاده از حداکثر پتانسیل موجود در گاز طبیعی به عنوان سوخت خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه مدلی به منظور پیشگویی وقوع کوبش و بررسی نوآوریهای صورت گرفته در این زمینه در موتورهای اشتعال جرقه ای با هدف استفاده از حداکثر پتانسیل موجود در گاز طبیعی به عنوان سوخت خودرو :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
در کشوری نظیر ایران که از نظر بهره مندی از منابع و ذخایر گاز طبیعی، وضعیت ایده الی دارد، ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت این سوخت بویژهدر صنعت خودرو بر کسی پوشیده نیست. این مقاله به طور خاص، به بررسی موانع پیش روی سیستم های محرکه برای تبدیل به عنوان موتور صد درصد گاز سوز، می پردازد. علاوه بر بررسی اجمالی مشکلاتاصلی این بخش، بحث کوبشدر موتورهای اشتعال جرقه ای گازسوز به عنوان یکی از جدی ترین مشکلات بر سر راه استفاد ه از حداکثر پتانسیل موجود در این سوخت مورد توجه قرار گرفته و اثر عوامل مختلف بر کوبش و همچنین راهکارهای پیش بینی وقوع و شدت ان ارائه خواهد شد. برای این منظور، به کمک کد توسعه داده شده با زبان برنامه نویسی FORTRAN شبیه سای سیکل بسته در یک موتور اشتعال جرقه ای با سوخت گاز طبیعی انجام شده است و با استفاده از مکانیزم سینتیک شیمیایی شامل ۳۲ واکنش و ۱۴ گونه شیمیایی، وقوع خود اشتعالی در ناحیه نسوخته سیلندر مدلسازی شده تا بر این اساس کوبش در موتور پیش بینی شود. در پایان، نتایج حاصل از شبیه سازی، با نتایج تجربی در یک موتور واقعی صحه گذاری شده و سازگاری مناسبی را نشان میدهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.