مقاله تبیین نقش و جایگاه مدیریت به هنگام در فرایند تولید و خرید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین نقش و جایگاه مدیریت به هنگام در فرایند تولید و خرید دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین نقش و جایگاه مدیریت به هنگام در فرایند تولید و خرید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین نقش و جایگاه مدیریت به هنگام در فرایند تولید و خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین نقش و جایگاه مدیریت به هنگام در فرایند تولید و خرید :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
تولید به هنگام بیشتر یک نظریه تجارت است تا انجام یک تکنیک خاص . نظریه JIT بر شناخت و حذف ضایعات موجود در سیستم تولید و بهبود کیفیت تاکید دارد که از اهداف اصلی مدیریت به شمار می رود . معمولاً با اجرای JIT هماهنگی تولید با درخواست ایجاد می گردد و از مزایای آن کاهش مواد اولیه انجام کار در طی فرایند تولید و موجودی کالاهایی که مراحل ساخت آنها به پایان رسیده است، می باشد . که نتیجتاً کاهش چشم گیر فضای مورد نیاز برای مراحل تولید را نیز در پی دارد . شرکتی که JIT را اجرا می کند معمولاً می تواند در بخش کیفیت بیشترین پیشرفت را در کار خود شاهد باشد . این روش بر حذف ضایعات از عرضه کننده متمرکز بوده و قیمت تمام شده در فرایند چرخه زنجیره تامین را تقلیل می دهد . سیستم JIT به ارائه همیشگی سفارشات و حمل دائم محصولات نیازمند است . برای انجام این کار خریداران و فروشندگان به جای استفاده از روش های انبار داری مرسوم باید روابط بلند مدت را توسعه بخشند . در این راستا، در این مقاله به تبیین نقش و جایگاه مدیریت به هنگام در فرایند تولید و خرید می پردازیم .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.