پاورپوینت بررسی بخش اداری بیمارستان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت بررسی بخش اداری بیمارستان دارای ۳۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت بررسی بخش اداری بیمارستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت بررسی بخش اداری بیمارستان

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت بررسی بخش اداری بیمارستان

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت بررسی بخش اداری بیمارستان :

اسلاید ۱ :

واحد های اداری بیمارستان شامل:

-۱دبیرخانه

۲-درآمد

۳-مدارک پزشکی

۴-بهداشت محیط

۵-پذیرش

۶-صندوق

اسلاید ۲ :

نام بخش:  دبیرخانه

  • خدمات بخش:
  • ثبت نامه های وارده دردفاتر مربوطه
  • تحریر وارسال نامه های اداری به قسمتهای مربوطه
  • نام بخش: درآمد
  • خدمات بخش:
  • رسیدگی به اسناد مالی طبق مقررات اداری حسابرسی
  • صدور اسناد هزینه بارایانه

اسلاید ۳ :

  • نام بخش: مدارک پزشکی
  • خدمات بخش:
  • ایندکس بیماریها
  • نگهداری پرونده های پزشکی
  • نام بخش: بهداشت محیط
  • خدمات بخش:
  • نظارت بر فعالیتهای مختلف بهداشت محیط
  • اعمال واجرای مقررات واستانداردهای بهداشت محیط

اسلاید ۴ :

  • نام بخش: پذیرش
  • خدمات بخش:
  • پذیرش بیماران
  • تشکیل پرونده
  • نام بخش: صندوق
  • خدمات بخش:
  • دریافت وجه وصدور اسناد هزینه
  • تنظیم لیست کسورات

اسلاید ۵ :

  • واحد پشتیبانی بیمارستان شامل:
  • ۱-انتظامات
  • ۲-تاسیسات
  • ۳-مرکزتلفن
  • ۴-C.S.R 
  • ۵-خدمات
  • ۶-نقلیه 
  • ۷-تغذیه
  • ۸-آشپزخانه

اسلاید ۶ :

  • نام بخش: انتظامات
  • خدمات بخش:
  • حراست ازاموال وسایرمتعلقات ،ایجاد نظم درملاقات بیماران
  • نام بخش: تاسیسات
  • خدمات بخش:
  • ایجاد تهویه مناسب
  • کنترل برق رسانی
  • نام بخش: مرکزتلفن
  • خدمات بخش:
  • ایجاد ارتباطات تلفنی
  • نام بخش: CSR
  • خدمات بخش:
  • استریل کردن وسایل اتاق عمل

اسلاید ۷ :

اصول معماری فضاهای اداری

  • ساختمان یک اداره بزرگ شامل مکانهای مختلف و متعددی است:

    – بخش های اداری دفاتر مجزا برای یک تا سه نفر به همراه کارگاههایی برای کار آموزان و دفاتر گروهی برای حداکثر ۲۰ نفر، بعضی ادارات کارگاههای مجزا را با بخش های گروهی یکی می کنند. در اداره ای با پلان باز به جز یک بخش منشی گری مجزا، بقیه مکانها برای کار فردی و گروهی چند منظوره اختصاص می یابد.

    – قسمت های انبار اسناد برای نگهداری پرونده ها، طرح ها، میکروفیلم و وسایل الکترونیکی، لوازم بایگانی و ثبت ، ثبت اسناد باز سازی و خرد کردن.

    -بخش های خدمات اصلی اداری، دارای تجهیزات نوشتاری، تکثیر ، چاپ، فتوکپی و کامپیوترهای شخصی

    قسمت پست خانه، نامه ها و محموله های پستی،کنترل ورود و خروج اجناس

اسلاید ۸ :

  • – بخش نمایش گروهی شامل اتاقهای گردهمایی با دیوارهای متحرک و بخش های نمایشگاه، تالار های کنفرانس و گردهمایی

    -امکانات اجتماعی شامل رختکن، آشپزخانه، توالت برای هر طبقه یا بخش، بخش استراحت کارکنان، محل خوردن و آشامیدن، امکانات ورزشی، سالن غذا خوری با آشپزخانه.

    -مکانهای اضافی و ضمیمه، احتمالاً برای تعلیم در زمینه استفاده از وسایل سمعی و بصری

    امکان نیاز به وجود یک قسمت برای ورود اتومبیل ، جای پارک (به صورت زیر زمین) و بخش های تحویل.

اسلاید ۹ :

  • -فضاهای گروهی شامل راهروها – پلکان – آسانسورها – ورودی های خروجی و اضطراری به صورت داخلی و خارجی.

    خدمات اصلی شامل وجود مسائل خدمات فنی ، تهویه مطبوع، دستگاه تهویه، سیستم حرارتی ، برق، سیستم آرمانی ، پردازش اطلاعات، مرکز کامپیوتری، مخابرات و نظافت و مراقبت

    سطح زیر بنای لازم در ادارات را تقریباً از ۲ تا ۳متر مربع به حدود ۱۵ متر مربع۱۸ افزایش می دهند.

اسلاید ۱۰ :

روندکار:

  • تاثیرات تکنولوژی اطلاعات کامپیوتری کردن سیستم اداری پیشرفت در زمینه ی تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات به تغییر شرایط کاری در اداره ها کمک شایانی کرده است. تاثیر کامپیوتری کردن سیستم اداری بر کارگاهها و نقشه ها، نیازهایی را دفع کرده که ساختمانهای اداری موجود دیگر نمی توانند آنها را برآورده نمایند. طراحی مناسب ، موانع روند کار را به حداقل می رساند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.