پاورپوینت زیر ساخت های تجارت الکترونیک E-Commerce Infrastructures


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
23 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت زیر ساخت های تجارت الکترونیک E-Commerce Infrastructures دارای ۶۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت زیر ساخت های تجارت الکترونیک E-Commerce Infrastructures  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت زیر ساخت های تجارت الکترونیک E-Commerce Infrastructures

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت زیر ساخت های تجارت الکترونیک E-Commerce Infrastructures

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت زیر ساخت های تجارت الکترونیک E-Commerce Infrastructures :

اسلاید ۱ :

تجار

  • در عرف هر کس به خرید و فروش کالایی مبادرت نماید، تاجر یا بازرگان نامیده
    می شود.
  • تجارت مقید به اموری است که برای تجار ایجاد الزام و تکلیف می نماید، مانند:

–داشتن دفاتر

–پروانه بازرگانی

–اسم تجاری

–ثبت تجاری

  • تاجر کسی است که شغل معمولی خود را معاملات تجاری قرار بدهد.
  • بنابر این تعریف هر کسی که شغل معمولی و عادی او معاملات تجاری باشد تاجر است. منظور از شغل معمولی دوام و استمرار آن می باشد.
  • یعنی کسی که به طور عادی اوقات خود را صرف امور تجاری می نماید به او تاجر گفته می شود.

اسلاید ۲ :

رقبا

  • دانستن چگونگی رقابت موجود با سایر سازمانها همواره باید آزمون شود.
  • سه عامل را باید در مورد رقبا بررسی نمود که عبارتند از:

–ورود و خروج رقبای عمده

–وجود جایگزین

–تغییرات عمده در استراتژی رقبای موجود

اسلاید ۳ :

واحدهای توزیع فیزیکی

  • به شرکت در امر انبار داری و جابجایی کالا از مبداء به مقصد کمک می کنند.
  • مؤسسات حمل و نقل شامل راه آهن، شرکتهای ترابری جاده ای و دریایی، هواپیمایی و سایر واحدهایی که در جابجایی کالا از جایی به جایی دیگر تخصص دارند از جمله واحدهای فیزیکی بشمار می آیند.

اسلاید ۴ :

مشتریان

  • یک شرکت معمولاً در پنج نوع بازار مشتری قادر به فعالیت است:

–بازار مصرف کننده

–بازار صنعتی

–بازار واسطه ای

–بازار دولتی

–بازار بین المللی

اسلاید ۵ :

کالا

  • هر چیزی که بتوان برای جلب توجه، بدست آوردن، استفاده یا مصرف در بازار عرضه نمود و توانایی تأمین یک خواست یا نیاز را داشته باشد کالا تلقی می شود.
  • مفهوم کالا محدود به حدود فیزیکی آن نیست.
  • به هر چیزی که بتواند نیازی را تأمین کند می توان کالا اطلاق کرد.
  • علاوه بر کالاهای مادی و خدمات، مفهوم کالا شامل اشخاص، مکانها، سازمانها، فعالیتها، و ایده ها و عقاید نیز می شود.
  • کسانی که درباره کالها برنامه ریزی می کنند باید سه جنبه آن را در نظر داشته باشند:

–شالوده یا اساس آن

–برمبنای شالوده کالا یک کالای واقعی را بوجود می آورند. کالای واقعی دارای پنج ویژگی است:

  • سطح کیفی
  • ویژگی ها
  • طرح
  • نام تجاری
  • بسته بندی

–مزایای اضافی

اسلاید ۶ :

محیط غیر مستقیم(۱)

  • محیط اقتصادی

–از عواملی تشکیل می شود که بر قدرت خرید و الگوهای هزینه مصرف تأثیر
می گذارند.

  • محیط اجتماعی و فرهنگی

–این محیط بیشتر متوجه ارزشها و طرز تلقی مردم، مشتریان و کارکنان است.

–این ارزشها بر تقاضا برای کالاها و خدمات و با روشهایی که مؤسسات با کارکنان خود دارند تأثیر دارد.

  • محیط سیاسی و قانونی

–این محیط از مجموعه قوانین، ادارات دولتی و دستجات و گروه هایی تشکیل می شود که در یک جامعه مشخص، افراد و سازمانها را تحت تأثیر قرار می دهد و برای آنها محدودیت هایی ایجاد می کند.

اسلاید ۷ :

محیط غیر مستقیم(۲)

  • محیط جمعیتی

–مطالعه جمعیتی از نظر تعداد، تراکم، محل اسکان، سن، جنس، نژاد، اشتغال و سایر موارد آماری بسیار اهمیت دارد. چرا که در این بررسی این مردم هستند که مورد مطالعه قرار می گیرند و بازارها نیز از همین مردم تشکیل می شود.

–عوامل اولیه تقاضا

  • تغییر در جمعیت
  • تغییر سن در جمعیت
  • تغییر درآمد جمعیت

–محیط تکنولوژیکی

  • محیط تکنولوژی از نیروهایی تشکیل می شود که یشرفت های فنی جدید و فرصت تولید کالا و ایجاد بازار جدید را تحت تأثیر قرار می دهد.

اسلاید ۸ :

اولویت بندی عوامل محیطی

  • برای اولویت بندی عوامل محیطی از دو روش می توان استفاده نمود:

–اول از طریق آزمون مقایسه چندگانه میانگین ها به روش شفه، اولویت ها را مشخص و از دیدگاه آماری تجزیه و تحلیل نمود.

–روش دوم بدین صورت است که ابتدا ضریب اهمیت ( وزن ) هریک از پرسش های اصلی و فرعی در ارتباط با عوامل محیطی را مشخص نموده و سپس از آن طریق اولویت بندی می نماییم.

اسلاید ۹ :

روش اول

  • عوامل مستقیم

–تجار، واحدهای توزیع فیزیکی و مشتریان دارای یک وزن

–و رقبا بعد از آنان قرار می گیرد.

  • عوامل غیر مستقیم

–محیط تکنولوژیکی، اولویت اول

– محیط سیاسی و قانونی، اولویت دوم

–و محیط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، و جمعیتی در اولویت سوم قرار می گیرند.

  • نقطه ضعف روش اول این است که نمی توان برای متغیرهایی که ضریب اهمیت یکسان دارند، اولویت قائل شد و آنها را رتبه بندی کرد.

اسلاید ۱۰ :

روش دوم

  • در این روش با توجه به پاسخ متخصصین به سئوالات پرسشنامه مطرح شده، ضریب اهمیت، وزن و درصد هر کدام از عوامل محیطی تعیین و آنها را رتبه بندی نموده و اولویت هر کدام را مشخص می نماییم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.