مقاله بکارگیری تحلیل حساسیت مسیر حالت در بررسی عملکرد تغییر کنترل های موثر در رفتار دینامیکی بلند مدت سیستم قدرت


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بکارگیری تحلیل حساسیت مسیر حالت در بررسی عملکرد تغییر کنترل های موثر در رفتار دینامیکی بلند مدت سیستم قدرت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بکارگیری تحلیل حساسیت مسیر حالت در بررسی عملکرد تغییر کنترل های موثر در رفتار دینامیکی بلند مدت سیستم قدرت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بکارگیری تحلیل حساسیت مسیر حالت در بررسی عملکرد تغییر کنترل های موثر در رفتار دینامیکی بلند مدت سیستم قدرت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بکارگیری تحلیل حساسیت مسیر حالت در بررسی عملکرد تغییر کنترل های موثر در رفتار دینامیکی بلند مدت سیستم قدرت :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

مناسب ترین و کلی ترین روش برای تحلیل سیستم های هیبرید همچون سیستم قدرت که شامل انواع دینامیک های غیرخطی پیوسته و گسسته و رخدادهای گسسته هستند، شبیه سازی زمانی است. با توجه به ضرورت انجام شبیه سازی های جدید به ازای وقوع هر تغییر در شرایط اولیه یا پارامترهای سیستم، حجم محاسبات به خصوص در سیستم های قدرت بزرگ افزایش می یابد. برای حل مشکل نیاز به شبیه سازی های زمانی مکرر، روش تحلیل حساسیت مسیر حالت بر مینای خطی سازی سیستم حول مسیر حالت مبنا پیشنهاد شده است. با توجه به تاثیر عمده این روش در کاهش حجم محاسبات و همچنین مزایای همچون امکان تعیین تاثیر انواع پارامترهای سیستم بر روی رفتار دینامیکی آن، در این مقاله ضمن ارائه خلاصه ای از تئوری های مربوطه، تحلیل حساسیت مسیر حالت بر روی یک سیستم قدرت تست برای حالت های مختلف تغییر ارامتر به کار گرفته می شود و با نتایج حاصل از شبیه سازی زمانی مقایسه می شود. مطالعات انجام شده بر اساس پایداری ئلتاژ بلند مدت و در نظر گرفتن دینامیک های بلند مدت و گسسته ای همچون تپ چنجر زیر بار (LTC) و محدود کننده اضافه تحریک (OXL) ژنراتور می باشد. به این منظور اشاره ای به مدل دیفرانسیلی – جبری – گسسته سیستم تست شده و حالت های شبیه سازی شده مورد تحلیل قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.