مقاله بررسی و تحلیل پایداری خودروهای لولایی(کشنده و تریلر)حامل سیال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی و تحلیل پایداری خودروهای لولایی(کشنده و تریلر)حامل سیال دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی و تحلیل پایداری خودروهای لولایی(کشنده و تریلر)حامل سیال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تحلیل پایداری خودروهای لولایی(کشنده و تریلر)حامل سیال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی و تحلیل پایداری خودروهای لولایی(کشنده و تریلر)حامل سیال :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در این مقاله دینامیک و پایداری خودروهای لولایی به ویژه خودروهای حمل سیال مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. با توجه به اهمیت خودروهای حمل سیال در حمل و نقل مواد سوختی و مایع و همچنین پائین بودن آستانه واژگونی این نوع خودروها (۰۳g-0.4g)، استفاده از صفحات عرضی(Baffles) در مخزن آنها و چگونگی تاثیر صفحات عرضی برروی پایداری و رفتار دینامیکی خودرو مطالعه گردیده و نشان داده شده که چنین صفحاتی می توانند جهت افزایش پایداری اینگونه خودروها مورد توجه قرار گیرند. با توجه به پیچیدگی سیستم، جهت بررسی رفتار عرضی و همچنین پاسخ گذرای دینامیکی، برای کاهش معادلات از دو مدل مستقل بهره گرفته شده است. رفتار عرضی خودرو به هنگام غلت (Roll) بصورت شبه استاتیکی (Quasi Static) و رفتار دینامیکی با استفاده از مدل Yaw Plane بررسی شده است. در هر دو مدل ابتدا معادلات حاکم بر آنها استخراج شده و سپس با تدوین یک الگوریتم ریاضی، مدلهای مزبور تحلیل گردیده و نتایج شبیه سازی بصورت نمودار ارائه شده اند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.