مقاله اثر سرعت پیشروی و عر ض موثر شان هی برش بر ریزش انتهایی و سکوی برش کمباین (جاندیر ۹۵۵ )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر سرعت پیشروی و عر ض موثر شان هی برش بر ریزش انتهایی و سکوی برش کمباین (جاندیر ۹۵۵ ) دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر سرعت پیشروی و عر ض موثر شان هی برش بر ریزش انتهایی و سکوی برش کمباین (جاندیر ۹۵۵ )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر سرعت پیشروی و عر ض موثر شان هی برش بر ریزش انتهایی و سکوی برش کمباین (جاندیر ۹۵۵ )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر سرعت پیشروی و عر ض موثر شان هی برش بر ریزش انتهایی و سکوی برش کمباین (جاندیر ۹۵۵ ) :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

درصد قابل توجهی از مزارع گندم آبی کشور دا رای عملکردی بیش از ۵ تن در هکتار هستند و این درحالی است که کمباین غالب در کشور جاندیر ۹۵۵ است که به علت ظرفیت پایین آن، در مواردی رانندگان به منظور جلوگیری از ریزش بیش از حد یا گرفتگی کمباین با خالی گذاشتن قسمتی از شانه ی برش عملیات برداشت را انجام می دهند. این پژوهش به منظور بررسی اثر استفاده ی ناقص از پلاتفرم در سرعت های مختلف پیشروی بر ریزش کمباین در یک مزرعه ی با عملکرد بالا صورت پذیرفت. این آزمایش با سه سطح سرعت پیشروی (S1=1/54 ، S2=2/71وS3=3/41و کیلومتر در ساعت ) و سه سطح عرض مؤثر شانه ی برش (W1=100، W2=80 ، W3=60 ) درصد از عرض کامل شانه ی برش ) به صورت کرت های نواری در قالب طرح بلوک کامل تصادفی و در سه تکرار انجام شد که در حینبرداشت ارتفاع پلاتفرم در بیشینه ی ممکنه قرار داشت . طرح در مزرعه ی گندمی با رقم شیراز و رطوبت متوسط دانه ی ۷/۵ درصد و عملکرد ۷۴۲۰ کیلوگرم در هکتار در چناران خراسان رضوی در سال ۱۳۸۵ صورت گرفت. نتایج نشان داد که افزایش سرعت پیشروی، افت سکوی برش را به طور معنی داری کاهش داده، بالعکس باعث افزایش ریزش انتهایی و ریزش کل شده است . برخلاف کاهش معنی دار افت انتهایی با استفاده ی ناقص از پلاتفرم، ریزش سکوی برش در این حالت به شدت افزایش یافت . اثر متقابل سرعت پیشروی و عرض مؤثر برش نیز بر افت انتهایی و سکوی برش معنی دار بود (۰/۰۱> P) کمترین ریزش کل با مقدار ۰/۵۹ درصد ( ۴۴ کیلوگرم)، با استفاده ی کامل از شانه ی برش و سرعت پیشروی ۱/۵۴ کیلومتر در ساعت (تیمارW1S1) به دست آمد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.