مقاله بررسی تجربی اثر کانارد بر ضرایب آیرودینامیکی یک مدل بال هواپیمای مانور پذیر


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی اثر کانارد بر ضرایب آیرودینامیکی یک مدل بال هواپیمای مانور پذیر دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی اثر کانارد بر ضرایب آیرودینامیکی یک مدل بال هواپیمای مانور پذیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی اثر کانارد بر ضرایب آیرودینامیکی یک مدل بال هواپیمای مانور پذیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی اثر کانارد بر ضرایب آیرودینامیکی یک مدل بال هواپیمای مانور پذیر :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

در این تحقیق به منظور بررسی اثرات کانارد بر ضرایب آیرودینامیکی بال یک مدل هواپیمای مانور پذیر، آزمایشاتی در تونل باد مادون صوت انجام شده است. بال و کانارد هر دو مثلثی شکل بوده و دارای لبه های حمله نوک تیز می باشند. آزمایشات در سرعت جریان آزاد ۴۰ متر بر ثانیه و در زوایای حمله صفر تا ۴۰ درجه انجام شده اند. کانارد در سه موقعیت پایین، وسط و بالا نسبت به امتداد بال اصلی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهند که اضافه کردن کانارد به بال اصلی سبب افزایش نیروهای برآ و پسا می گردد. همچنین پایداری استاتیکی آن را کاهش می دهد. برای حالتی که کانارد در موقعیت بالا قرار گرفته، بیشترین مقدار نیروهای برآ و پسا و کمترین مقدار پایداری استاتیکی دیده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.