مقاله کاربرد الگوی تحلیل سلسله مراتبی گروهی (GAHP) در شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرآیند نوآوری و تغییر استراتژیک سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کاربرد الگوی تحلیل سلسله مراتبی گروهی (GAHP) در شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرآیند نوآوری و تغییر استراتژیک سازمانی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاربرد الگوی تحلیل سلسله مراتبی گروهی (GAHP) در شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرآیند نوآوری و تغییر استراتژیک سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد الگوی تحلیل سلسله مراتبی گروهی (GAHP) در شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرآیند نوآوری و تغییر استراتژیک سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کاربرد الگوی تحلیل سلسله مراتبی گروهی (GAHP) در شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر فرآیند نوآوری و تغییر استراتژیک سازمانی :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
امروزه نقش استراتژیک نوآوری و تغییر در سازمانها ضرورتی حیاتی به منظور درک مفهوم دو اندیشه نوآوری یا مرگ سازمانی تلقی می گردد. برای تغییر دادن سیستم اداری در یک سازمان باید طراحی سازمانی و ساختار آن را تغییر داد که این خود مستلزم تجدید ساختار یا بازسازی، کوچک کردن سازمان، تشکیل تیم های تخصصی، ایجاد سیستم های کنترل، سیستم های اطلاعاتی و گروه بندی دوایر خواهد بود [۱]. یک سازمان نباید فقط هر چند یکبار وضع خود را تغییر داده و دستخوش دگرگونی رادیکال شود بلکه باید متوجه باشد پدیده نوآوری و تغییر امری دائمی است و باید مرتب و پیوسته تغییر نماید. در واقع سازمان های بزرگ باید راه هایی بیابند که درست همانند سازمانهای کوچک و انعطاف پذیر عمل کنند. رقابت جهانی ایجاد می نماید که شرکت های تولیدی باید سیستم های مکانیزه و خود کنترل را به کار گیرند و سازمانهای خدماتی در پی تکنولوژِی اطلاعاتی برآیند.
این مقاله به دنبال این هدف است که بتواند انواع عوامل موثری که بر فرـیند تغییر سازمانی موثر است شناسایی کرده و به اهمیت سنجی آنها با فنون کمی تصمیم گیری اقدام نماید. هدف فرعی دیگر آن است که وزن و اهمیت هر یک از عوامل را در ساختار مدل کمی تصمیم گیری مشخص و معین سازد. در این راستا به چهار نوع نوآوری . تغییر استراتژیگی در سازمان اشاره خواهد شد که عبارتند از: فرایند نوآوری و تغییر در تکنولوژی، فرایند نوآوری و تغییر در تولیدات و خدمات، فرایند نوآوری و تغییر در ساختار و سیستم سازمانی و نهایتا فرایند نوآوری و تغییر در کارکنان و اعضای سازمان [۲]. ارزش این مقاله به این است که معیارهای فرعی این عوامل اصلی که خود در نوآوری و تغییر سازمانی موثرند را شناسایی و ارزش گذاری کمی می نماید. بدین منظور با کسب نظرات خبرگان سازمان ها و اساتید دانشگاهی به منظور دستیابی یه یک مدل مناسب تصمیم گیری گروهی به منظور بومی سازی شناخت و اهمیت سنجی این شاخص استفاده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.