پاورپوینت حسابداری پیشرفته ۲


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت حسابداری پیشرفته ۲ دارای ۳۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت حسابداری پیشرفته ۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت حسابداری پیشرفته ۲

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت حسابداری پیشرفته ۲

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت حسابداری پیشرفته ۲ :

اسلاید ۱ :

جایگاه درس

  • درس حسابداری پیشرفته ۲در نیمسال هفتم وبعداز گذراندن درس حسابداری پیشرفته یک باید خوانده شود

اسلاید ۲ :

هدف کلی

  • هدف اصلی ا ز گذراندن درس حسابداری پیشرفته ۲ آ شنا شدن دانشجویان حسابداری با نحوه تلفیق حسابهای شرکت اصلی وشرکتهای فرعی میباشد

اسلاید ۳ :

اهداف رفتاری

  • بعد از گذراندن درس حسابداری پیشرفته ۲ باید بتوانید کلیه ثبت های حذفی در تلفیق حسابهای شرکت اصلی وشرکت
  • های فرعی را انجام دهید

اسلاید ۴ :

فهرست فصول

  • فصل اول-اشکال توسعه شرکتها
  • فصل دوم-صورت سود وزیان تلفیقی به روش خرید
  • فصل سوم-ترکیب صورتهای مالی با روش ارزش ویژه
  • فصل چهارم-خرید وفروش کالا بین شرکتها باروش ارزش ویژه
  • فصل پنجم-خرید وفروش داراییهای غیر جاری بین شرکتها
  • فصل ششم – اوراق قرضه یابدهی بین شرکتها(باروش ارزش ویژه )
  • فصل هفتم – مسایل خاص

اسلاید ۵ :

امروزه محیط تجارتی اغلب کشورهای جریان درا بعاد وسیعی گشترش و توسعه پیدا کرده وهر روزه  شاهد هستیم که شرکتهای نوپا و جدیدالتاسیس با محصولات نوتری وارد بازار جهانی می شوند.

اسلاید ۶ :

سایر شرکتها در مقابل این تغییرات موجود همواره با این مشکل مواجه بوده اند که برای بقا و دوام خود یا باید بازار را ترک نمایند و یا اینکه قادر باشند در خطوط تولیدی موجود تغییراتی بوجود آورند.

اسلاید ۷ :

و در این راستا غالب شرکتها راه دیگری را برگزیده اند که ترکیب با سایر شرکتهاست تا ازاین راه بتوانند یک واحد عملیاتی جدیدی در سطح گسترده تری ایجاد نمایند.

اسلاید ۸ :

با ادغام این شرکتها، شرکتهای جدیدی وبا سرمایه بسیار انبوهی ایجاد شده که توجه همگان را بخود معطوف داشته اند بنابراین یک ترکیب تجاری موقعی رخ می دهد که دو یا چند شرکت در شرایط عادی برای کنترل بهم ملحق شوند.

اسلاید ۹ :

در چند دهه گذشته بسیاری از شرکتها گسترش وتوسعه ی شرکتهای خود را از طریق ترکیب واحدهای تجاری آسانتر تشخیص داده اند ترکیب واحدهای تجاری ممکن است به صورت یکی از اشکال قانونی زیر انجام پذیرد.

اسلاید ۱۰ :

۱-جذب : یک نوع ترکیب تجاری است که فقط یکی از شرکتها باقی می ماند و سایر شخصیت ها ماهیت خود را ازدست می دهند، داراییها و بدهیهای شرکت جذب شده فقط به شرکت جذب کننده انتقال می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.