مقاله یک رویکرد فازی برای مکانیابی شرکت های بین المللی، مورد مطالعه یک شرکت تولید کننده قطعات خودرو


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله یک رویکرد فازی برای مکانیابی شرکت های بین المللی، مورد مطالعه یک شرکت تولید کننده قطعات خودرو دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله یک رویکرد فازی برای مکانیابی شرکت های بین المللی، مورد مطالعه یک شرکت تولید کننده قطعات خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله یک رویکرد فازی برای مکانیابی شرکت های بین المللی، مورد مطالعه یک شرکت تولید کننده قطعات خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله یک رویکرد فازی برای مکانیابی شرکت های بین المللی، مورد مطالعه یک شرکت تولید کننده قطعات خودرو :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

امروز پدیده جهانی شدن و کم رنگ شدن مرزهای جغرافیایی، رقابت اقتصادی شرکت های بزرگ را پیچیده تر نموده است. در این راستا یکی ار تصمیمات استراتژیک در توسعه شرکت های چند ملیتی، انتخاب محل شعب جدید و چگونگی توسعه شعب فعلی می باشد. اتخاذ تصمیم مناسب در این امر مسیر سبب افزایش قدرت رقابت پذیری شرکت ها خواهد گردید و تصمیم غلط، شرکت ها را تا مرز ورشکستگی جلو می برد؛ لذا با توجه به حساسیت تصمیم گیری در خصوص موضوع فوق، در این مقاله به بررسی چگونگی مطالعات مکان یابی بین المللی و روش ها و معیارهای تصمیم گیری مرتبط با آنها همراه با یک مطالعه موردی می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.