مقاله خصوصی سازی و جایگاه تعرفه دسترسی به زیر ساخت در راه آهن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله خصوصی سازی و جایگاه تعرفه دسترسی به زیر ساخت در راه آهن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله خصوصی سازی و جایگاه تعرفه دسترسی به زیر ساخت در راه آهن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خصوصی سازی و جایگاه تعرفه دسترسی به زیر ساخت در راه آهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله خصوصی سازی و جایگاه تعرفه دسترسی به زیر ساخت در راه آهن :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
روند تغییرات و تحولات اقتصادی از جمله پیشرفتهای سریع تکنولوژی، انتقال سریع اطلاعات و ایجاد بزرگراههای اطلاعاتی موجب شدهاست تا امروزه بهرهبرداری هر چه بیشتر و پربازدهتر از منابع در توجهی ویژه قرار گیرد که صنعت حمل و نقل و به ویژه حمل و نقل ریلی نیز امروزه از این قاعده مستثنا نیست. در این راستا حمل و نقل ریلی با توجه به مزایای آن از یک سو و هزینه های بالای آن در احداث و تعمیر و نگهداری از سوی دیگر، به جهت افزایش کارآیی، بهره وری و البته اقبال عمومی در حوزه های بار و مسافر، در کانون توجه دولت ها قرار گرفته است. کشورهای مختلف برای رسیدن به توسعه پایدار دست به اقداماتی زدند که به آزادسازی اقتصادی موسوم است که مهمترین جنبه آن خصوصیسازی شرکتهای دولتی و واگذاری آنها به بخش غیر دولتی و همچنین پر رنگ کردن بخش خصوصی در احداث و بهرهبرداری از طرح های عمرانی بود. امروزه صنعت حمل و نقل ریلی همچون صنایع دیگر در مقوله خصوصی سازی مورد کنکاش و اجرای راهکارهایی برای نیل به این موضوع قرار می گیرد. در این مقاله ادبیات خصوصی سازی با تأکید بر راه آهن بررسی شده و به صورت مشخص « تعرفه دسترسی بخش خصوصی به زیر ساخت راه آهن» مورد کنکاش قرار گرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.