مقاله مدیریت ترافیک راه آهن شمال با یکپارچه سازی AVL و GIS – محور مقاله: بهره برداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت ترافیک راه آهن شمال با یکپارچه سازی AVL و GIS – محور مقاله: بهره برداری دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت ترافیک راه آهن شمال با یکپارچه سازی AVL و GIS – محور مقاله: بهره برداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ترافیک راه آهن شمال با یکپارچه سازی AVL و GIS – محور مقاله: بهره برداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت ترافیک راه آهن شمال با یکپارچه سازی AVL و GIS – محور مقاله: بهره برداری :
تعداد صفحات:۱۱
چکیده:
ترافیک راه اهن شمال به شکل سنتی و با کمک میله راهنما، سمافور و تجهیزات ارتباطی (تلفن بلاک – پارتی لاین ) مدیریت و کنترل می شود. قبل از انتخاب سطح سیگنالینگ مورد نیاز این ناحیه باید روشهای دیگر علی الخصوص سیستمهای هوشمند حمل ونقل ریلی مورد بررسی قرار گیرد.با یکپارچه سازی و تلفیق دو سیستم موقعیت یابی خودکار وسیله نقلیه (AVL ) و سیستم اطلاعات جغرافیایی ( GIS ) می توان یک کنترل ترافیک مرکزی ایجاد نمود و با توجه به سطح ۳ ERTMS/ETCS حجم زیادی از تجهیزات محوطه را کاهش داد. به این طریق با کاهش هزینه و زمان یک سیستم سیگنالینگ و کنترلی رادیویی ایجاد خواهیم کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.