مقاله مدلسازی انسان-صندلی-خودرو و بررسی تاثیر سرعت گیرها بر راحتی سرنشین در خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی انسان-صندلی-خودرو و بررسی تاثیر سرعت گیرها بر راحتی سرنشین در خودرو دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی انسان-صندلی-خودرو و بررسی تاثیر سرعت گیرها بر راحتی سرنشین در خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی انسان-صندلی-خودرو و بررسی تاثیر سرعت گیرها بر راحتی سرنشین در خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی انسان-صندلی-خودرو و بررسی تاثیر سرعت گیرها بر راحتی سرنشین در خودرو :
تعداد صفحات:۲
چکیده:
با مدلسازی سرعت گیرهای «بامپ و کاشن» به کار رفته در شهر تهران و نیز مدل کردن خودرو به همراه صندلی و بدن انسان (۱۱درجه آزادی) ارتعاشات انتقال یافته به اعضای بدن انسان(سر و گردن، ستون فقرات، نیم تنه (معده و قلب) و پائین تنه(لگن و پاها)) را در چند سرعت مختلف هنگام عبور از دو نوع سرعتگیر ذکر شده با ابعاد مختلف محاسبه کردیم و با استفاده از استاندارد ایزو۱-۲۶۳۱ تاثیرات آن را بر راحتی انسان بررسی کردیم.صندلی مسیر اصلی انتقال ارتعاشات به ستون فقرات راننده است و ارتعاشات کاهش یافته توسط صندلی نقش مهمی را برای ارزیابی راحتی ایفا میکند . برای صحه گذاری مدلها نمودارهای بود را رسم کرده و مقادیر بدست آمده را با مقادیر استانداردهای موجود(ایزو ۷۹۶۲ و ایزو ۵۹۸۲(۲۰۰۱)) مقایسه کردیم، سپس ارتعاشات گذاری عمود را با رسم منحنی های اسپکتروم فرکانسی بدست آورده و با استانداردها مقایسه کرده و براساس آن راجع به سرعت مناسب عبور از سرعت گیرها و ابعاد مناسب آنها بحث شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.