مقاله پیش بینی رسوب آسفالتین با استفاده از مدل ترمودینامیکی جدید


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیش بینی رسوب آسفالتین با استفاده از مدل ترمودینامیکی جدید دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش بینی رسوب آسفالتین با استفاده از مدل ترمودینامیکی جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش بینی رسوب آسفالتین با استفاده از مدل ترمودینامیکی جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش بینی رسوب آسفالتین با استفاده از مدل ترمودینامیکی جدید :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

آسفالتین ها یکی از مهمترین مشکلات پیرامون مطالعه مخازن نفتی ، بازیابی نفت های سنگین (Heavy oil recovery) و فرآیند های آنها می باشد . ته نشینی ترکیبات پیچیده و سنگین آلی موجود در نفت خام می تواند باعث بروز این مشکلات گردد. مدلهای ترمودینامیکی عموماً برای مدل کردن رسوب آسفالتین در مخازن نفت خام مورد استفاده قرار می گیرند . یکی از شناخته شده ترین این مدلها ، مدل فلوری – هاگینز (Flory – Huggins) می باشد که رفتار آسفالتین همراه با حلال را با دقت نسبتاً مناسبی پیش بینی می کند . در این مدل ، آسفالتین به صورت یک شبه جزء (Pseudo Component) خالص در فاز جامد فرض می شود و نیز سنگین ترین عناصر نفت خام ، به دو بخش قابل رسوب و غیر قابل رسوب تقسیم می شوند که با نتایج تجربی نیز سازگاری دارند . مشخص سازی خصوصیات بخش های سنگین ناشناخته نفت خام تحت عنوان +C7 توسط می تواند در بهبود دقت مدلهای ترمودینامیکی موثر باشد . در این تحقیق ، به بررسی نتایج حاصل از این مدل برای یک نمونه نفت خام زنده پرداخته و با مقایسه ضرایب تصحیح ، یک ضریب تصحیح جدید پیشنهاد می گردد . همچنین رابطه ی میان میزان حلال و درصد وزنی رسوب آسفالتین ارائه خواهد شد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.