مقاله یادگیری الکترونیکی بستری برای توسعه کارآفرینی در آموزش های علمی- کاربردی کشاورزی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله یادگیری الکترونیکی بستری برای توسعه کارآفرینی در آموزش های علمی- کاربردی کشاورزی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله یادگیری الکترونیکی بستری برای توسعه کارآفرینی در آموزش های علمی- کاربردی کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله یادگیری الکترونیکی بستری برای توسعه کارآفرینی در آموزش های علمی- کاربردی کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله یادگیری الکترونیکی بستری برای توسعه کارآفرینی در آموزش های علمی- کاربردی کشاورزی :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

توسعه فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی موجب استفاده وسیع مردم و سازمانها جهت دستیابی به اطلاعات و ارتباط با یکدیگر شده و مفهومی را به نام یادگیری الکترونیکی پدید آورده است. یادگیری الکترونیکی تحولات زیادی در کلیه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی از جمله کارآفرینی به وجود آورده و به عنوان مهمترین ابزار توسعه کارآفرینی مدرن مورد توجه قرار گرفته است، به گونه ای که اطلاعات و ارتباطات از ابزارهای اصلی توسعه هر فعالیت کارآفرینانه شده است. اطلاعات علاوه برارزش ذاتی خود بر سازوکار تصمیم گیری مبتنی بر دانش اثر می گذارد. ارتباطات نیز ارزش افزوده ای متناسب با اندازه و نوع ارتباط نصیب افراد می کند. یادگیری الکترونیکی که کاربرد فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در آموزش، یادگیری و دسترسی به اطلاعات می باشد، بستری مهم برای توسعه کارآفرینی است. از آنجا که آموزشگران مراکز علمی-کاربردی از مؤلفه های اصلی آموزش کارآفرینی
در این مراکز می باشند، بررسی ویژگی ها و شایستگی های آنان در زمینه فناوری اطلاعات و یادگیری الکترونیکی به عنوان بستری برای کارآفرینی حائز اهمیت م یباشد. در این راستا ۱۷۵ نفر آموزشگر از مراکز آموزش جهادکشاورزی به صورت نمونه گیری طبقه ای انتخاب و مورد بررسی قرار گرفتند. مؤلفه های مورد بررسی شامل شایستگی های آموزشگران در خصوص فناوری اطلاعات، دیدگاه آموزشگران نسبت به مشوق های توسعه یادگیری الکترونیکی و نظر موزشگران نسبت به راهکارهای سازمانی اجرای دوره های یادگیری الکترونیکی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.