مقاله یادگیری تجربی، حل مسئله و نگرش سیستمی (مثلث یادگیری)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
26 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله یادگیری تجربی، حل مسئله و نگرش سیستمی (مثلث یادگیری) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله یادگیری تجربی، حل مسئله و نگرش سیستمی (مثلث یادگیری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله یادگیری تجربی، حل مسئله و نگرش سیستمی (مثلث یادگیری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله یادگیری تجربی، حل مسئله و نگرش سیستمی (مثلث یادگیری) :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

عدم تناسب یین قابلیت های فارغ التحصیلان کشاورزی و نیاز بخش حرفه ای و صنعتی کشاورزی که به آن وارد می شوند، ما را به تفکر در باره تغییر روش های آموزشی و یادگیری ترغیب می کند. آموزش حقیقی روشی است که درآن فرد یادگیرنده و یاد دهنده، محیط اطراف آنها و چگونگی درک و فهم آنان از دنیا را در نظر گرفته، تا از طریق فرآیند تجربه مشترک، فرصتی را برای آغاز یادگیری فراهم نماید. یادگیری یک فرآیند خلاق است. می توان آن را جریانی بین درک دنیای اطراف (ارتباط ما با آن) و اقدام برای تغییرآن تلقی نمود. فلسفه های یادگیری، و به تبع آن برنامه های درسی و روش های یادگیری در طول زمان دستخوش تغییر و تحولاتی بوده اند. این مقاله، با استفاده از دیدگاه دانشمندان و متفکران آموزشی کشورهای پیشرفته ای نظیراسترالیا، یادگیری تجربی را مکمل دو روش سنتی یادگیری نظری و عملی معرفی نموده، ضمن اشاره به اهمیت تفکر سیستمی در برنام هریزی های درسی، بر متدلوژی حل مسئله به عنوان یک ضرورت آموزشی تاکید می ورزد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.