مقاله مدل بندی ریاضی هیدرولوژیکی حوضه های آبخیز در پروژه های راهسازی (مطالعه موردی مسیر حسین آباد آبشور – گرینوئیه)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل بندی ریاضی هیدرولوژیکی حوضه های آبخیز در پروژه های راهسازی (مطالعه موردی مسیر حسین آباد آبشور – گرینوئیه) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل بندی ریاضی هیدرولوژیکی حوضه های آبخیز در پروژه های راهسازی (مطالعه موردی مسیر حسین آباد آبشور – گرینوئیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل بندی ریاضی هیدرولوژیکی حوضه های آبخیز در پروژه های راهسازی (مطالعه موردی مسیر حسین آباد آبشور – گرینوئیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل بندی ریاضی هیدرولوژیکی حوضه های آبخیز در پروژه های راهسازی (مطالعه موردی مسیر حسین آباد آبشور – گرینوئیه) :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

حفظ ابنیه وسازه ها ی راهسازی ازخطر ات سیلاب ازاهمیت خاصی برخوردار است مطالعات هیدرولوژی مهندسی راه شامل شناسایی اقلیم برآورد دبی ماکزیمم رواناب سطحی حوضه های آبریز و کنترل آنها توسط پلهای آبرو با تعداد و ابعاد مناسب می شود جهت طراحی ابنیه فنی و تسهیلات متداول برای عبور آبهای سطحی نظیر پلهای آبرو که نقش هدایت آب ازبالادست جاده به پایین دست را ه را دارند می بایست ماکزیمم دبی و رواناب سطحی حوضه آبخیز را تخمین زد براین اساس دراین تحقیق با توجه به روابط ریاضی مدلی جهت برآورد ماکزیمم دبی رواناب سطحی حوضه آبریز ارائه شده است که حوضه های آبریز با مشخصات فیزیکی مختلف را دربر می گیرد دراین مدل سازی با توجه به پارامترهای متکی به آمار معیارهای فنی مسائل ایمنی و اقتصادی ابتدا مدل ریاضی تعریف وسپس روش محاسبه کاربردی تشریح گردیده است مقایسه نتایج با سایر روشها به خوبی اولویت روش ارائه شده را نشان می دهد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.