پاورپوینت بازاریابی بنادر


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت بازاریابی بنادر دارای ۱۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت بازاریابی بنادر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت بازاریابی بنادر

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت بازاریابی بنادر

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت بازاریابی بنادر :

اسلاید ۱ :

:مقدمه

در بررسی حمل و نقل دریایی،توجه به سه بخش زیر ضروری است:

}شناور: بعنوان وسیله حمل و نقل.

}کالا : آنچه که باید حمل شود.

}بندر : واسط بین حمل و نقل دریایی و زمینی.

رابطه ای که همیشه بین شناور و کالا وجود دارد این است که، یا شناور بدنبال کالا است ویا آنکه کالا در جستجوی شناور.و بندر هم واسط بین حمل و نقل دریایی است.

بنادر دریک محیط کاملا رقابتی فعالیت می کنند و از این رو اهمیت بازاریابی در مدیریت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنیا شناخته شده است.رقابت فزاینده بین بنادرمختلف،به جهانی شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط می شود.

اسلاید ۲ :

بازاریابی،فرآیند برنامه ریزی مفاهیم،قیمت،ترویج و توزیع کالاها و خدمات است که منجر به تغییراتی در اهداف فردی و سازمانی می شود.بازاریابی در بنادر مانند سایر بخش های اقتصادی شامل فعالیت های مرتبط با تحقیق در بازار و تحقق بازار می باشد.فعالیت های تحقیقی امکان تجزیه و تحلیل بازار،تعیین استراتژی  و تنظیم اهداف بنادر را فراهم می نماید پس از آن در مرحله تحقق، از ابزارهای  بازاریابی برای رسیدن به اهداف استفاده می شود.

}

اسلاید ۳ :

تجزیه وتحلیل وظایف و کارکردهای مربوط به بازاریابی:

هدف ۱ :جمع آوری اطلاعات بمنظور تشخیص موقعیت بندر در محیط تجاری و صنعتی.

}جمع آوری اطلاعات.

}انجام تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت(swot).

}انجام تجزیه و تحلیل تجاری و صنعتی داخل و خارج بندر.

}تشخیص بازار.

}تعیین وضعیت بندر در بازار.

اسلاید ۴ :

هدف ۲ :تعریف استراتژی بازاریابی

üانتخاب و تثبیت وجهت گیری استراتژی بازاریابی.

üانتخاب بازارهای موجود و بالقوه.

üارائه استراتژی جدید به مشتریان.

üپیش بینی تغییرات(سیاست بازدارنده).

هدف ۳ :انتخاب مناسب ترین ابزار بازاریابی با توجه به محدودیت های مالی و کارایی مورد نیاز.

üداشتن دانش و ابزارهای مختلف ترویج.

üچگونگی استفاده مطلوب و بودجه بندی ابزارهای مختلف در زمینه کارایی مورد نیاز.

اسلاید ۵ :

هدف ۴ :ایجاد یک رویکرد بطور کامل اثربخش عملیاتی به مشتریان و معرفی اصول مدیریت تدارکاتی در بندر.

üاطمینان از این موضوع که کارکنان بندر اصل”تقدم مشتری” را محترم می شمارند.

üاجرای اصل مشارکت با مشتری.

هدف ۵ :هدایت ارزیابی ها و پیگیری فعالیت های بازاریابی.

üدنبال کردن حرکت تکاملی تجارت و حمل و نقل از دیدگاه فنی و اقتصادی و داده های کلان ژئوپلتیک.

 

اسلاید ۶ :

هدف ۱ :جمع آوری اطلاعات بمنظور تشخیص موقعیت بندر در محیط تجاری و صنعتی.

جمع آوری اطلاعات:

برای جلوگیری از غرق شدن در انبوه اطلاعات گران قیمت و بدون استفاده،تهیه فهرستی از اطلاعات سودمند و در انطباق با نیازمندی های بندر ضروری بنظر می رسد و در این رابطه توجه به این سوالات ضروری است:

üنوع اطلاعات مورد نیاز چیست؟

üآیا اطلاعات ،واقعی و قابل دسترسی است؟ و;

اسلاید ۷ :

در واقع جمع آوری اطلاعات برای تشخیص موقعیت بندر درمحیط تجاری و صنعتی “تحقیق در مورد بازار استکه با مطالعه عمیق جریان ورود و خروج کالا از کشور یا کشورهای همسایه شروع می شود که باید به شرح ذیل تجزیه و تحلیل شود:

}از چه نوع کشتی استفاده شده است(خطوط خط پیما یا آزاد پیما،کانتینر،فله،تانکر و 😉

}مقدار هر محموله چقدر است؟

}نیازهای انبارداری چیست؟

}محدودیت ها / عوارض واردات چیست؟

}اطلاعات مربوط به بند ،دسترسی به بندر و پسکرانه آن.

}تجزیه و تحلیل محیط بیرونی(بنادر دیگر ،گزینه های وسائل حمل و نقل). و;

اسلاید ۸ :

(swot)انجام تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت

تهدید ها و فرصت ها عوامل خارجی محسوب می شوند که بر آینده بندر اثر می گذلرند.تجزیه و تحلیل swot بر روی محصول که د راینجا بندر است انجام می شود. بندر محصولی ترکیبی شامل اجزاء مختلف ذیل است:

}موقعیت جغرافیایی.

}نحوه آرایش اسکله ها و زمین.

}منابع انسانی و جو اجتماعی.

}تشکیلات بندر. و;

اسلاید ۹ :

}تشخیص بازار:

}برای تشخیص بازار،باید اطلاعات فنی بندر با اطلاعات تحلیل شده تجاری ترکیب گردند.

}تعیین موقعیت بندر در رابطه با بازار:

}رابطه بین بندر و بازار آن بیار مهم است.مهمترین مقوله در این رابطه راههای حمل و نقل است.موقعیت جغرافیایی قیاسی مطلوب دارائی طبیعی بسیار مهمی برای یک بندر می باشد.این اشتباه است که به مرکزیت بندر بعنوان یک واقعیت آماری که همیشه جاودان خواهد ماند نگریست.نباید فراموش کنیم که همیشه بین مرکزیت و قابلیت دسترسی رابطه ای مستقیم وجود دارد.

برای توسعه تجاری یک بندر،قابل دسترس بودن دائم جاده های متصل به بندر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و جزء مسئولیتهای خطیر دولت ها محسوب می شود.

}

اسلاید ۱۰ :

هدف ۲ :تعریف استراتژی بازاریابی

ابزار بازاریابی اجزایی هستند که بر روی فروش محصول شما – که در این مورد بندر است – اثر گذارند.اثر این بازار در هر کشور متفاوت است.ابزار بازاریابی را می توان با مقولات زیر تشریح کرد:

محصول،ترویج و قیمت

}تولید محصول: برای بندر و خدمات،رضایت و پاسخگویی به نیازهای مشتری یک اصل است.

}ترویج: اطلاع رسانی به بازار  در مورد امکانات و کیفیت بندر.

}قیمت ها: آنچه که باید قابل قبول برای مشتری و در رقابت با سایر رقبا باشد و سود مناسب را نیز به بندر برساند.

}

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.