مقاله ارائه مدلی جهت ایجاد ارزش توسط توزیع کنندگان صنعتی در هزاره سوم


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی جهت ایجاد ارزش توسط توزیع کنندگان صنعتی در هزاره سوم دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی جهت ایجاد ارزش توسط توزیع کنندگان صنعتی در هزاره سوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی جهت ایجاد ارزش توسط توزیع کنندگان صنعتی در هزاره سوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی جهت ایجاد ارزش توسط توزیع کنندگان صنعتی در هزاره سوم :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

با گسترش و قدرت هر چه بهتر تجارت الکترونیک در بازارهای بین بنگاهی چه چیم اندازی پیش روی توزیع کنندگان صنعتی است؟ موضوع اصلی از دید توزیع کننده این است که چگونه با اثر بخشی بیشتر و بهره وری بالاتر در محیط پویای تجاری امروز رقابت کند. این مقاله مروری است بر ادبیات نقش و ارتباطات توزیع کننده و در پایان یک مدل مفهومی برای بقای توزیع کنندگان ارائه می دهد.
در واقع این مدل منابع ارزشی را که توزیع کنندگان به تولید کنندگان و مشتریان ارائه می دهند شناسایی می کند که این منابع شامل مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت عملیات و تولید، مدیریت دانش و مدیریت سیستمهای اطلاعاتی می باشد. مقاله حاضر مفاهیم مدیریتی روابط توزیع کننده و منابع ارزشی را بررسی می کند که شناخت بهتری درباره چگونگی بقای توزیع کنندگان صنعتی در محیط تجاری امروز را در پی خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.