مقاله تنظیم مدلی برای ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک در بازارهای صنعتی از طریق ایجاد وفاداری در مشتریان با استفاده از بازاریابی ارتباطی و مدیریت ارتباط با مشتریان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تنظیم مدلی برای ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک در بازارهای صنعتی از طریق ایجاد وفاداری در مشتریان با استفاده از بازاریابی ارتباطی و مدیریت ارتباط با مشتریان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تنظیم مدلی برای ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک در بازارهای صنعتی از طریق ایجاد وفاداری در مشتریان با استفاده از بازاریابی ارتباطی و مدیریت ارتباط با مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تنظیم مدلی برای ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک در بازارهای صنعتی از طریق ایجاد وفاداری در مشتریان با استفاده از بازاریابی ارتباطی و مدیریت ارتباط با مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تنظیم مدلی برای ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک در بازارهای صنعتی از طریق ایجاد وفاداری در مشتریان با استفاده از بازاریابی ارتباطی و مدیریت ارتباط با مشتریان :

تعداد صفحات:۲۶

چکیده:

هدف اصلی این تحقیق، ایجاد مدلی مناسب برای ارتباط بین بازاریابی ارتباطی(RM)، مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)، وفاداری و ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت های فعال در بازارهای صنعتی است. در این تحقیق برای شناسایی ارتباط بین بازاریابی ارتباطی، مدیریت ارتباط با مشتریان، وفاداری مشتریان و مزیت رقابتی، ادبیات بازاریابی مرتبط با این موضوعات به دقت مورد مطالعه قرار گرفته است. مدل های مربوطه، شناسایی و در تنظیم مدل نهایی از آنها استفاده شده است. عناصر آمیخته بازاریابی، ابزار استراتژی تهاجمی هستند و حال آنکه، RMو CRM ، ابزار استراتژی دفاعی.در واقع این تحقیق از نوع تحقیق مفهومی (بنیادی) است که قصد دارد دانش موجود در موضوع مورد بحث را گسترش دهد و تحقیقات قبلی انجام شده را در قالب یک مدل، یکپارچه سازد. در نهایت مشخص شد، شرکت ها باید بتوانند بین بازاریابی ارتباطی و مدیریت ارتباط با مشتریان تمایز و تشخیص قائل شوند. در هر صورت، نتیجه این دو استراتژی باید منجر به ایجاد وفاداری، رضایت، مزیت رقابتی و در نهایت ایجاد سودآوری و ارزش برای شرکت گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.