مقاله داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری در یک شرکت هواپیمایی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری در یک شرکت هواپیمایی دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری در یک شرکت هواپیمایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری در یک شرکت هواپیمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری در یک شرکت هواپیمایی :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

در ده حاضر، توجه به مشتری یا مشتری مداری یکی از دغدغه های اصلی شرکتهای تجاری است. شناخت و برنامه ریزی برای پاسخگویی به نیازهای مشتری، یا به عبارت دیگر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) موضوعی مهم و انکار ناپذیر می باشد که مستقیماً می تواند در شناخت و جذب و تبدیل یک مشتری به مشتری دائم تاثیر گذار باشد و متعاقبا باعث افزایش سودآوری شرکت گردد. یکی از راههای شناخت نیازهای مشتریان را می توان داده کاوی دانست. در این تحقیق که با هدف کشف دانش، بر روی پایگاه داده های سیستم رزرواسیون مسافر یک شرکت هواپیمایی انجام شده است با داده کاوی بر روی داده های کلیه پروازهای یک شرکت هواپیمایی که در طول پنج سال اخیر ذخیره شده است و اجرای خوشه بندی و طبقه بندی سعی در کشف و شناخت رفتار مسافرین در آن سیستم می باشد. پس از استخراج و شناخت داده ها که از هفت مدل متفاوت ( با توجه به ماهیت نوع پرواز و ذخیره داده ها) اقدام به اجرای داده کاوی گردید تا با دانش بدست آمده بتوان به : – الگوسازی ظرفیت های خالی هر پرواز در مسیرهای مختلف ، – الگوسازی مسافرین خواستار سرویس بی پاسخ در مسیرهای مختلف، – الگوسازی ظرفیت های خالی در زمانهای مختلف سال، پرداخت . با شناخت الگوهای موجود در خصوص میزان تقاضا برای مسیرهای مختلف پروازی و زمانهای مختلف (اعیاد، تعطیلی مدارس و غیره) یک شرکت هواپیمایی قادر خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق ، جوابی درست ( با درنظر گرفتن تعداد کم هواپیماهای موجود در ناوگان هوایی خود) به میزان تقاضای مسافرین بدهد. در این حالت مشتری (مسافر) به یک مشتری دائم تبدیل گردیده و باعث افزایش سودآوری شرکت در درازمدت می گردد. همچنین با شناخت الگوهای بدست آمده، می توان به کمترین صندلی خالی در هر پرواز دست یافت که این امر باعث کاهش زیان شرکت خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.