پاورپوینت ایمنی اداره
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت ایمنی اداره دارای ۶۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت ایمنی اداره کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت ایمنی اداره
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت ایمنی اداره
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت ایمنی اداره :
اسلاید ۱ :
چرا ما اینجاییم؟
- هرساله ۶میلیون حادثه شغلی داریم
- هر ساله ۵۰۰ هزار کارگر بر اثر خواب الودگی،لغزیدن یا سقوط صدمه می بینند.
- ۴۰ هزار حادثه در ادارات به دلیل نبود وقت کافی برای کار اتفاق می افتد.
- تغییر شیوه کار و رفع خطرات محل کار از حوادث پیشگیری می کنند.
اسلاید ۲ :
استاندارد OSHAبرای ایمنی اداره چیست؟
باوجود این که آیین نامه ی خاصی برای ایمنی اداره وجود ندارد،به چند مورد زیر مربوط است:
اسلاید ۳ :
در حال حاضر
qبر پایی مکان های کار مناسب با ایتم هایی می توانند از حوادث پیشگیری کنند.این موارد شامل :
- کاهش خطر اختلالات اسکلتی عضلانی
- کاهش استرس های فیزیکی بر بدن
qاگاهی در مورد اطراف
- کاهش خشونت و بی حرمتی
qخطرات الکتریکی و حریق رایج و چگونگی مقابله با ان ها
اسلاید ۴ :
q
qچگونگی شناسایی مواد خطرناک و کار کردن با ان ها به طور مناسب
qتقاضای برنامه ریزی برای امور اورژانسی
qنیاز به فعالیت های اورژانسی مختلف که می تواند اتفاق افتد شامل اجتماع یا فرا خوان
اسلاید ۵ :
qنام دلایل اختلالات اسکلتی عضلانی و چگونگی مقابله با ان ها
qموقعیت صندلی،مکان های کار یا ابزار مناسب
qنمایش روش های مناسب بلند کردن بار و انتقال جعبه های کوچک
qشرح چگونگی کشیدن و شل کردن بدن هنگام کار
qلیست روش های پیشگیری از خواب الودگی ،لغزش و سقوط
اسلاید ۶ :
qلیست روش های کاهش استرس
qنشانه ها و علایمی که ممکن است یک کارگر برای کمک به ان ها نیاز داشته باشد
q لیست روش های پیشگیری از آتش و اینکه چه کنیم اگر یک حریق رخ دهد
qلیست روش های مناسب برای قطع جریان برق سیم
qشناسایی مواد خطرناک در اداره
qتوضیح در مورد برگه اطلاعات شیمیایی مواد که ممکن است در اداره پیدا شود
اسلاید ۷ :
qمثال هایی از اقدامات فوری و اورژانسی در مورد پیشامد ها ارایه دهید
qتوضیح در مورد چگونگی کمک های اورژانسی گروهی
qمکانی که تدارکات کمک های اورژانسی در انجا ذخیره می شوند
qدو روش ترک محل های کار در زمان های اضطراری
qتوضیح در مورد مکانی که می توانند بعد از تخلیه مکان کار در انجا جمع شوند
اسلاید ۸ :
برای شما کمیته خطر چه معنی می دهد؟
مقصود از این بخش اطمینان در مورد خطرات مواد شیمیایی تولید یا وارد شده است که ارزیابی می شوند و هم چنین اطلاعاتی در مورد این خطرات به کار مندان و مستخدمین فرستاده می شود.
۱۹۱۰۱۲۰۰ (a) (1)
اسلاید ۹ :
پتانسیل های خطر مواد شیمیایی اداره
- تمیز کردن فراورده ها و مواد اصلی تولیدی
- جوهر پرینتر و دستگاه های کپی
- رنگ ها و جوهر های مخصوص
- غلط گیر های مایع
- تخته پاک کن
- نشانگر های مورد استفاده برای تخته وایت برد و نمودار ها
نکته: استاندارد ها مواد شیمیایی کمیاب مورد استفاده توسط کارمندان را پوشش نمی دهد مانند toner or whiteout
اسلاید ۱۰ :
برگه اطلاعات شیمیایی مواد
- برای تمام مواد شیمیایی خطرناک باید یک MSDS تهیه کرد.
- ان ها باید در طول مدت کار در دسترس باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.