مقاله کاربرد روش آموزشی، ترویجی مدرسه در مزرعه پیرامون مدیریت تلفیقی آفات جهت نیل به کشاورزی پایدار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کاربرد روش آموزشی، ترویجی مدرسه در مزرعه پیرامون مدیریت تلفیقی آفات جهت نیل به کشاورزی پایدار دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاربرد روش آموزشی، ترویجی مدرسه در مزرعه پیرامون مدیریت تلفیقی آفات جهت نیل به کشاورزی پایدار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد روش آموزشی، ترویجی مدرسه در مزرعه پیرامون مدیریت تلفیقی آفات جهت نیل به کشاورزی پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کاربرد روش آموزشی، ترویجی مدرسه در مزرعه پیرامون مدیریت تلفیقی آفات جهت نیل به کشاورزی پایدار :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، کشاورزی یک صنعت است. بیشتر کشورهای اروپایی که اکنو به کشورهای صنعتی مشهورند در ابتدا جوامع کشاورزی مدار بوده اند. نتیجه توسعه صنعتی کشاورزی و افزایش تولید ناشی از آن، تولید غذای کافی برای جمعیت رو به رشد جهان است. اما جنبه دیگر امنیت غذایی، حفاظت و نگهداری از محصولات کشاورزی در برابر عوامل تهدید کننده ای چون آفات و بیماری های گیاهی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. مشکلات زیست محیطی و بهداشتی ناشی از مصرف بی رویه سموم، افزایش سرسام آور هزینه های مصرف آفت کش ها و نیز ایجاد محدودیت در مصرف حشره کش ها باعث ایجاد تغییر در راهبرد کنترل شیمیایی گردید که منجر به توسعه مفهوم مدیریت تلفیقی آفات شد. یکی از موثرترین روش های آموزشی- ترویجی درباره مدیریت تلفیقی آفات، روش مدرسه در مزرعه می باشد. این روش فضای یادگیری را در مورد اکولوژی و مدیریت کشت بوم های زراعی از طریق شیوه های کاملا عملی برای کشاورزان فراهم می کند. هدف کلی این تحیق، معرفی روش آموزشی- ترویجی مدرسه در مزرعه به عنوان یک روش موثر آموزش در زمینه مدیریت تلفیقی آفات است. در این تحقیق همچنین به تعریف مدیریت تلفیقی آفات، اهمیت مدیریت تلفیقی آفات در کشاورزی پایدار، تعریف رویکرد مدرسه در مزرعه و بررسی نقش روش یادگیری مدرسه در مزرعه در آموزش عملی کشاورزان (مدیران تلفیقی آفات) پرداخته شده است. نتایج این بررسی ها نشان داد که روش آموزشی ترویجی مدرسه در مزرعه یک روش بسیار اثر بخش در زمینه آموزش مدیریت تلفیقی آفات جهت نیل به کشاورزی پایدار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.