مقاله کاهش نیروی دراگ اصطکاکی در آب بوسیله تزریق حباب های گاز دی اکسیدکربن در لایه مرزی توربولانس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کاهش نیروی دراگ اصطکاکی در آب بوسیله تزریق حباب های گاز دی اکسیدکربن در لایه مرزی توربولانس دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاهش نیروی دراگ اصطکاکی در آب بوسیله تزریق حباب های گاز دی اکسیدکربن در لایه مرزی توربولانس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاهش نیروی دراگ اصطکاکی در آب بوسیله تزریق حباب های گاز دی اکسیدکربن در لایه مرزی توربولانس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کاهش نیروی دراگ اصطکاکی در آب بوسیله تزریق حباب های گاز دی اکسیدکربن در لایه مرزی توربولانس :
تعداد صفحات:۱۱
چکیده:
یک مدل تک فاز دو بعدی محاسباتی از تزریق حبابهای گاز Co2 روی یک صفحه تخت با در نظر گرفتن نقش تغییرات دانسیته مخلوط در کاهش نیروی دراگ با استفاده از حبابهای گاز مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل شامل معادلات ناویر استوکس و یک مدل توربولانس استاندارد k- می باشد اعتبار مدل پیشنهادی با استفاده از مقایسه با نتایج در دسترس آزمایشگاهی و مدلهای چندفازی پیچیده ارزیابی شده است این تحقیق نشان میدهد که تغییرات دانسیته مخلوط یکی از مهمترین عوامل پدیده کاهش نیروی دراگ با استفاده از حبابهای گاز می باشد و کاهش دانسیته می تواند تغییرات قابل ملاحظه ای را در اندازه نیروی دراگ ایجاد نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.