مقاله مدارس معماری ، مکان آموزش یا محل تعلیم؟ نگاهی به تجربه ی آموزشی طراحی معماری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدارس معماری ، مکان آموزش یا محل تعلیم؟ نگاهی به تجربه ی آموزشی طراحی معماری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدارس معماری ، مکان آموزش یا محل تعلیم؟ نگاهی به تجربه ی آموزشی طراحی معماری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدارس معماری ، مکان آموزش یا محل تعلیم؟ نگاهی به تجربه ی آموزشی طراحی معماری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدارس معماری ، مکان آموزش یا محل تعلیم؟ نگاهی به تجربه ی آموزشی طراحی معماری :
تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
این نوشتار در پی تاکید بر آموزش معماری کارآمدتر است تا معماران آینده را قادر به آفرینش محیطهایی انسانی کند که در راستای پاسخ به نیازهای اجتماعی، فرهنگی و محیطی طراحی می گردند. منظور از محیطهای انسانی، محیطهایی است که فعالیتهای انسانی به صورت تعریف شده در آنها انجام می شود فعالیتهایی که بازتابی از معیارهای رفتاری وفرهنگی مشخص شده توسط جامعه بوده و مسائلی مانند اقتصاد، اکولوژی و اجتماع را در بر میگیرند. و موجد محیط های زیستی هستند مقاله با بررسی و تحلیل معیارهای آموزشی و محتوای آموزشی مدارس مختلف معماری، تلاش خواهد نمود تا گسست موجود میان آموزشهای صرفا عملی و نظری در فرایند آموزش معماری را مشخص سازد در ادامه این نوشتار به ارائه ی روشهایی جهت پرنمودن این فواصل می پردازد و در عین حال مفاهیم نظری مورد نظر برای ایجاد محیطهای انسانی را نیز به صورت توامان در نظر دارد این امر فهمی جامع از دو روش آموزش معماری مختلف، اما وابسته را ضروری می سازد و به شناخت دو پایه اصلی این آموزش، یعنی پایه ی عملی و مهارتی، و پایه ی تئوری و نظری مدد می رساند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.