مقاله ارائه مدل ترکیبی ارزش دوره عمر مشتری با مدل توسعه یافته RFM جهت بخش بندی مشتریان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل ترکیبی ارزش دوره عمر مشتری با مدل توسعه یافته RFM جهت بخش بندی مشتریان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل ترکیبی ارزش دوره عمر مشتری با مدل توسعه یافته RFM جهت بخش بندی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل ترکیبی ارزش دوره عمر مشتری با مدل توسعه یافته RFM جهت بخش بندی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل ترکیبی ارزش دوره عمر مشتری با مدل توسعه یافته RFM جهت بخش بندی مشتریان :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

در این مقاله ابتدا مطالبی در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری بخش بندی بازار، شاخص ارزش مشتری و وفاداری مشتریان ارائه می شود. سپس مدل تعیین وفاداری RFM و مدل توسعه یافته R*FM*Beta با ذکر محاسبن آن شرح داده می شود پس از آن به بیان مدل ارزش دوره عمر مشتری پرداخته و مدل جدیدی از ترکیب مدلهای ارزش دوره عمر و مدل توسعه یافته R*FM*Beta ارائه می دهیم. همچنین با بیان روش تحقیق و شرح چگونگی استخراج اطلاعات رویه جمع آوری و تحلیل اطلاعات در این تحقیق توضیح داده خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.