مقاله بررسی بازاریابی و تجارت خرما در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی بازاریابی و تجارت خرما در ایران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی بازاریابی و تجارت خرما در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی بازاریابی و تجارت خرما در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی بازاریابی و تجارت خرما در ایران :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

از آنجا که خرما یکی از محصولات اصلی کشاورزی در ایران است، در این بررسی سعی شده است تا به راهکارهای گوناگون شناسایی بازارهای مختلف عرضه و فروش این محصول اولیه و اصلی پرداخته شود. مسلماً برای داشتن بازاری مناسب و بین‌المللی سودمند برای فروش این محصول باید کلیه مراحل کاشت، داشت، برداشت، بسته‌بندی و عرضه زیر نظر کارشناسان ماهر به طور کامل انجام گیرد. در این راستا به بخشی از آمارهای منتشره و نیز بیان و پیشنهاد یکسری تئوری‌های مرتبط با موضوع پرداخته شده است. امید که مجموعه ایده‌های در این زمینه بتواند راهگشای راهکارهای نوین در جهت بهره‌وری بهتر و بهینه تجارت و صادرات خرما گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.